..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "janick":

  1 2 3 4 5 ... 14      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
383.001-5 + 193.895-0IC HUTNIK: no a vidíte, co kus, to jiný názor. Tuto lokomotivu hodnotím jako jednu z nejhezčích co se moderních lokomotiv na našich kolejích týká. A co se týká Siemensu, tak je to určitě nekrásnější lokomotiva z jejich produkce.

Naopak třeba Taurus, to je pro mě vrchol hnusu... Ale jak říkám, co kus, to jiný pohled na věc.
21.09.17 - 9:18
151.019-7Sice to dlouho trvalo než se tato verze Najbrtu vyvinula, ale stálo to za to, protože tohle je podle mého gusta opravdu nádhera!!24.08.17 - 14:26
183.037-1No tak to je hodně pěkný netradiční pohled! Pěkné nové místo.31.07.17 - 7:57
242.284-8Fotka nádherná! Ale kde je ten vlak? :-)26.06.17 - 8:34
743.008-5 + 743.004-4Tak tohle je přesně fotka podle mého gusta! Perfektní úhel pohledu, perfektní vzdálenost od fotografa, výborně provedená ostrost, bezvadné barvy... Dávám 5 hvězd.19.06.17 - 8:12
DB 180.015-0Určitá možnost k obnovení podobných RoLa vlaků by tu byla, kdyby byla politická vůle. Mnoho dopravců by ji určitě začalo využívat, pokud by byla výhodnější a stačila by myslím k této výhodě úspora mýtného...

Což ale v důsledku znamená výrazný propad příjmu státního rozpočtu v podobě právě toho mýta, dále spotřební daně a DPH z PHM, a navíc menší čí větší ekologická dotace pro provoz těchto vlaků, nebo zázemí pro nakládku a vykládku.

Takže ani čistě výhodnější provoz pro dopravce by zřejmě tento systém neudržel, a to ani při časové srovnatelnosti. Jak říkám, politická vůle...

Sice jede drahocenný řidič, který ale během cesty dle tachografu "spí" takže jakmile sjede z vlaku, může řídit dál, kdežto ten, co řídil stejnou trasu, musí dělat pauzu. V důsledku to znamená, že teoreticky za stejný čas dojede dále, než řidič bez vlaku. Stejně tak je zřejmé, že se to více vyplatí na delší trasu (8 hodin a více) než na kratší. Takže CZ - D je více méně nesmysl. Ale CZ - I nebo CZ - F(E), nebo RO - D by už smysl dávalo. Bohužel v tomto případě už ale asi vychází ekonomicky lépe kombinovaná doprava nebo samotné návěsy, jako posílá tuším LKW Walter.
16.05.17 - 11:46
749.107-9Moony: nedávno byla v ČT reportáž, že se České dráhy rozhodly, že zbylé zamračené rušit nebudou a že budou pravidelně nasazovány na některé víkendové turisticky zajímavé vlaky. Vedení dle reportáže prý pochopilo hodnotu těchto strojů, a jako příklad bylo zmíněno, že za nimi jezdí nadšenci z celé Evropy a hlavně z Velké Británie.
Dokonce schválili obnovu laku na jedné z nich, která tu tuším minulý týden byla už s novým lakem vyfocená (slavná vršovická, které její četa na setkání v Lužné před asi dvěma lety přes noc natřela rám kolem dokola ze šedivé na tmavě modrou...) Tož asi tak, a já říkám zaplať pánbůh za to.
10.05.17 - 12:08
730.630-1A já z náhledu tipoval nějaký středomořský přístav v jižní Francii a ona krásná Bratislava. Výborná fotka!28.03.17 - 9:25
460.059-9Hortulana: jojo, to je přesně promyšlené řešení, ne kočkopes ale pravá bezbariérovost. Vždyť na hodně dnešních nových nástupištích je příjezdová rampa takového sklonu, že vozíčkář bez elektrického vozíku stejně nemá šanci na nástupiště sám vyjet...09.03.17 - 12:05
460.059-9keprt: Pár odpovědí:
První ostavec - ano, je to pravda, ale nebylo mým účelem jít proti proudu vývoje, ale poukázat na to, že se v této oblasti nejde koncepčně, ale formou "hurá akce". Jen aby nevzniklo nedorozumění, ke kterému to tuším směřuje.

Druhý odstavec - měřím 173cm, toto se mi stává hlavně v autobusech (jel jsi SOR CNG12 - příměstskou verzí nebo Iveco Crossway LE? Vyzkoušej.) Ale třeba ve žralokovi, kde jsou jedna okna výš, jedna níž není moc příjemný výhled... Srovnatelné Desiro je v tomto ohledu téměř dokonalé - prosvětlené, velká okna, příjemné prostředí.

Třetí odstavec - mám oboje, jak babičku, tak dítě v kočárku (tedy už vlastně ne, už chodí pěšky) ale raději jsem ho nakládal do C954, kde bylo víc místa než v Urbanwayi... A když jsem s ním jel na dovolenou do Tater, tak jsem ocenil hlavně velkoprostorové dveře ve služebním oddílu, výška podlahy mi byla v podstatě fuk...

Ale opravdu jsem nechtěl jít proti vývoji, ale proti živelnosti, kterou se vše zavádí, aniž by o tom někdo přemýšlel a měl zkušenosti z terénu. Třeba taková Regionova v nízké části na sypaném nástupišti je pro nástup daleko horší než klasické schody na kterých se dá daleko lépe přidržet - (kotrast vozidlo x nástupiště)

A plánovat svůj program podle pár spojů, no nevím, nevidím v tom problém... Jsou oblasti v ČR, kde o víkend nejezdí vůbec nic, natož nízkopodlažního a co můžou lidi dělat.
09.03.17 - 12:00