..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JOKR":

  1 ... 4 5 6 7 8 ... 16      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
754.036-2Žil jsem v omylu, že tato trať je již elektrifikována. Kdysi jsem tam "Detvanem" několikrát za rok zavítal a protože se svého času na Slovensku do železnice investovalo, myslel jsem si, že tato spojka mezi "krajskými městy" bude také priorita........28.02.17 - 17:27
363.002-7Já nevím, ale když vidím taková řazení : Loko + jeden až dva vagony, ekonomika provozu nemůže být nijak povzbudivá, také by mě docela zajímala vytíženost - tedy, jestli se nevozí jen vzduch.....09.02.17 - 11:59
402.013ad BBvK - souvislost to nemělo, ale efekt ano :-), za což moc děkuji - zase mám širší obzor - chtěl jsem dotaz vmezeřit do nějakého novějšího opusu.....Díky30.01.17 - 15:02
402.013Přátelé , zná někdo aktualizovaný odkaz na traťové rychlosti u nás a na Slovensku ? Ala níže uvedený link...
Díky

http://www.zelpage.cz/story/vrt/rychlosti.gif
30.01.17 - 13:29
ST44-1214Odpovídá to polskému pohraničí včetně toho neutěšeného čmoudícího vlaku - až na barevnou kreaci lokomotivy je to obraz připomínající třeskutý socialismus........10.08.16 - 16:51
141.004-2Co ta Bobina ? To byl nějaký "záskok?"08.08.16 - 15:55
2016.921Jak je to vlastně s ekonomikou "nafta" versus "elektřina" V mnoha případech to de facto nikdo neřeší a jezdí se s tím, co je..........18.07.16 - 17:17
111.123-6Jenže BR 111 solidně šlape 160kou a s výkonem 3,7 MW bez problémů zvládá i "rychlé vlaky". Navíc dobrá údržba - kdyby to nebylo " německé napětí", Balkán by je odkoupil všechny.............18.07.16 - 16:57
340.062-9 + 340.049-6Na tak krátký náklad je zapotřebí 2 ks těchto "laminátek" ?06.04.16 - 10:32
362.081-2Když teď vidím foto ze "IV. koridoru", existuje aktualizace traťových rychlostí - současný stav ? Nemá někdo odkaz ? Díky17.03.16 - 16:54