..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JOKR":

  1 ... 3 4 5 6 7 ... 14      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
361.104-3A jede to skutečně 160 km/hod ?30.03.15 - 12:43
240.122-2Jak se nasazení projevilo ve zpoždění vlaku ? Nebo maximální v = 120 km/hod nemá vliv na dojezdové časy ?03.10.14 - 16:58
754.029-7Na tomto úseku se dá jet i více než 90km/hod......
,
23.07.14 - 12:28
80-91.001-8To si to pádí "sedmdesátkou".....21.07.14 - 15:04
831.183-9Jak vlastně zvládne tento "motoráček" převýšení na inkriminované trati ? V sólo jízdě asi bez problémů , ale s nějakým tím Bix (Balm) navíc .....?10.07.14 - 14:26
754.031-3Ad Vosa : podle známého hesla "díra - nedíra - furt se natírá". Máme nově natřené žabotlamy, šílená "B-čka" a jiné skvosty.....:-). zatím tedy jsem neviděl žádnou "Najbrt - bobinu", ale věřím, že čas nazraje.......28.04.14 - 13:33
380.010-9Přátelé, nevíte někdo, jak to vypadá s budoucností těchto strojů ? To znamená, jestli se budou vyrábět další kusy pro ČD, Slovensko nebo jiné země, případné modifikace - nebo ta cca 20ks série znamená veškerou obnovu hnacích vozidel po roce 2000, pominu - li různé revitalizace 30 let ( a více ) starých lokomotiv.01.04.14 - 18:28
754.008-1Vím, že rychlíky Praha - ČB přes Zdice jsou léta podobně "krátce" řazeny, ale vždy jsem si říkal, jak je to s ekonomikou provozu, když 72t brejlovec ( bardotka) drandí se dvěma vagony 180 km a jestli to není trochu přepych. Jinak se mi soupravy vždy líbily a asi to nějaké vysvětlení má : jak říkám, takové krátké soupravy mi připomínají NDR, Polsko a jiné socialistické státy, kde vlak třeba v řazení loko+vagon prostě jet musel, aby se pracující dopravili........11.02.14 - 17:38
362.131-5Jezdí se na této trati někde více než 120 km/hod ? Lépe řečeno jezdí se někde více než 100 km/hod ? Nemám na mysli návaznou "chebskou" větev. Spíše se podivuji nad běžným nasazováním řady 362, když hnacích vozidel nad 120 km /hod je spíše nedostatek........
Jinak v "Najbrtu" ten vlak vypadá docela hezky a foto také.
05.11.13 - 14:48
380.013-3Ahtisaari :
Nabízí se šestá alternativa, že ve služebním voze jede náš vážený prezident obhlédnout trasu, kudy povede "Baťův kanál". Jako demonstraci svého ekologického cítění zvolil pohon šetrný k životnímu prostředí - pro jistotu několikanásobný.
27.09.13 - 16:03