Komentáře uživatele "JOKR":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
220.024 | Kolik je na těch řeckých tratích povolena maximální rychlost ? Podle stavu železničního svršku většiny dopravních cest ( s výjimkou opravených směřujících do Athén) soudím, že to nebude žádná sláva | 04.07.18 - 16:22 |
240.005-9 | Snímek jako by z dávných časů : v dětství jsem na této trati o prázdninách poprvé "zažil" červeno - krémovou SM 488 ( 560 ), to bylo v dobách, kdy přes Nové Zámky a Komárno frčely rychlíky z Maďarska, resp. bývalé Jugoslávie, aby pak pokračovaly přes Havlíčkův Brod do Prahy. Zobrazená lokomotiva možná tehdy tahala zmíněné soupravy mezinárodních rychlíků třeba s dvanácti vagóny... :-). | 04.07.18 - 16:14 |
756.006-3 + 756.003-0 + 756.004-8 | Co to veze, že na to musejí být tři :-) | 23.04.18 - 16:38 |
140.079-5 | Ani z komentářů jsem nepochopil, zda se jednalo o "normální" spoj s "nouzovou" lokomotivou nebo to byla "retro" akce - pak bych tam tušil i jiné "nekompatibilní" prvky a hlavně bych nevěřil, že takový historický stroj bude zařazen v čele vlaku ambiciózní společnosti..... Zná někdo detaily, o které by se s námi - zvědavci - podělil ? | 27.10.17 - 14:15 |
Cisterna púšťa žilou | Sergeje na Slovensku běžně jezdí ? Nebo je to "nákladní nostalgie" :-) ? | 07.09.17 - 12:09 |
193.214-4 | Hezké - opravdu jako marketingová "lahůdka". Ani jsem nevěděl, že Jančurovy Vectrony zajíždějí i na pouze ss napájené tratě... ( Praha - Košice ) - tam by i s ohledem na max. rychlost této tratě ( na Slovensku) bohatě posloužily "italské" 162..... | 07.09.17 - 12:06 |
230.072-1 | To už vážně nestojí za to dát laminátkám alespoň trochu slušný kabát ? Takhle to vypadá, že jsme na Kubě - samozřejmě když si odmyslíme dráty a dvoukolejku..... :-). Některé loko u nás skutečně vypadají, že další jejich výkon bude na šrotiště........V tomto se vážně pozná náš "východní původ" | 29.08.17 - 15:31 |
418.128 | Já slyšel z mnoha stran celkem pochvalné reference na tyto z gruntu původní maďarské stroje - byly, resp. jsou lehké - 66t. Výkon docela mají - postupně byly mnohé remotorizovány ( Caterpillar ), a tak jsou srovnatelné s našimi 750/3/4. Před nějakým časem jsem viděl i srovnání právě s "brejlovci" a tyto nedopadly nijak zle. | 15.08.17 - 11:00 |
2044.030 | To by mne zajímalo, kolik to tam může jet : zkušenosti, které mám z bývalé Jugoslávie, resp. jejich železnice, to bylo vždy něco :-) - kolikrát to ani nedojelo, kam mělo......a to i mezinárodní spoje.....Ale snímek je to moc pěkný ! | 14.08.17 - 15:09 |
418.128 | Nejsem velký znalec , ale MÁV není v bývalém RVHP žádná "štika", takže i stav dopravních cest odpovídá spíše "východu" - a to mají velkou výhodu v převážně rovinatém terénu...... | 14.08.17 - 11:28 |