..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JOKR":

  1 2 3 4 5 6 ... 15      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
814.040-2Nejsem tak znalý - ŠRT je ,prosím, co ? Já jen , že z dostupných pramenů je daná maximální traťová rychlost ( 65 km/hod ) jakousi relikvií 1. republiky a prvních poválečných let.....04.08.17 - 14:36
814.040-2Téměř přesně v půli cesty mezi Klatovy a Horažďovicemi předměstí. Na této trati je povolena maximálka 65 km/hod, což je taková rarita. Vzpomínám si, že občas i M 131 s motorem z T 111 občas valily 70 km/hod ( hlavně z kopce :-))
- tam bylo možno z druhého stanoviště strojvedoucího rychlost přímo sledovat. To se připojený Balm houpal jako na moři :-). Myslím, že některé úseky by snesly rychlost vyšší.........ale jinak - hezká vzpomínka na dětství....
03.08.17 - 13:12
361.127-4Zajímalo by mne, pokud zvýšená maximální rychlost rekonstruovaných (162,163,362,363) nebyla takovým problémem a stroje ji dosahují bez problémů s potřebnou dynamikou ( ne jako u bastardů 371), proč se rekonstrukce pershingů a esek neubírala tímto směrem i v ČR - případně, proč se o ni nepokusil pan Jančura ( měl by vyřešen velký problém). Nedostatek vícesystémových lokomotiv nad 140 km/hod pociťujeme snad stále (?)20.07.17 - 13:45
380.019-0Kolik to tak může jééét :-)20.07.17 - 13:36
861.017Neznám sice parametry spolehlivosti a ekonomiky provozu toho stroje, nicméně je minimálně stejně ( ne )vkusný jako ten polský "žralok" , kterého v Čechách tak velebíme - co se týká výkonu, myslím , že slovenský opus je na tom dokonce lépe. Osobně bych věřil spíše slovenskému stroji než polskému - i kdyby tam dohlíželi Němci, což v tomto případě neplatí.09.05.17 - 14:22
460.059-9Kolik v tom jezdí pasažérů a kolik "luftu" ? :-)08.03.17 - 13:47
1201To je ten "zázrak", kterým chtěl Jančura řešit nedostatek vhodných lokomotiv ?02.03.17 - 11:06
CN 5640 + CN 2628Kolik to má vagónů ??28.02.17 - 17:35
754.036-2Žil jsem v omylu, že tato trať je již elektrifikována. Kdysi jsem tam "Detvanem" několikrát za rok zavítal a protože se svého času na Slovensku do železnice investovalo, myslel jsem si, že tato spojka mezi "krajskými městy" bude také priorita........28.02.17 - 17:27
363.002-7Já nevím, ale když vidím taková řazení : Loko + jeden až dva vagony, ekonomika provozu nemůže být nijak povzbudivá, také by mě docela zajímala vytíženost - tedy, jestli se nevozí jen vzduch.....09.02.17 - 11:59