..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JOKR":

  1 ... 12 13 14 15 16      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
754.027-1Brejlovec vypadá na fotografii docela hezky - minulý týden se i rozproudila zajímavá diskuse ohledně náhrady těchto strojů Herkulesy na německých expresech. Kromě jiného bylo konstatováno, že velkým a limitujícím nedostatkem brejlovců byla a je jeho Vmax = 100 km/hod. Zná někdo limitující faktory ( kromě malého výkonu ), proč rychlost nemohla být vyšší ? Pokud se pamatuji, tak stroje DB řady 216 - 218 také nedisponovaly nějakým extra výkonem, ale vyšší rychlosti dosahovaly....jedná se přece o generačně podobné lokomotivy ( zejména vezmeme-li v potaz nové CAT motory )06.08.12 - 15:38
223.070-4Hezký snímek, krásná lokomotiva se skvělými parametry. Mnozí jsou stále nekriticky zamilováni do brejlovců, ale Herkules je přece jen někde jinde - moc povedená mašina i po estetické stránce, a to nemluvím o ekologii......Škoda, že jich u nás nejezdí více. I na této trati, která je po technické stránce nic moc, dělá skvělé cestovní průměrné rychlosti - téměř "koridorové" - viz Praha - Benešov :-)))03.08.12 - 14:28
750.719-7Neříkám, že přímé spoje jsou k ničemu, ale.... http://jizdnirady.idnes.cz/vlakyautobusy/spojeni/#nextancho
někdy si dovolujeme zbytečný luxus v rozmezí několika minut a jindy nedokáží ČD spoje ani navázat v řádu hodin...
31.07.12 - 14:46
750.719-7Zřejmě tím někoho naštvu, ale vysvětlete mi, proč jezdí takové soupravy na trati s Vmax 45 -50 km/hod ? Není to pouze o trati 251, ale o tratích v severních Čechách i jinde, kam by díky traťové rychlosti patřily stroje s odpovídající maximální rychlostí včetně adekvátní hmotnosti.31.07.12 - 13:25
362.057-2Foto docela hezké z hezkých končin - napadá mne otázka, jestli 362 vůbec někde využije Vmax, protože dle oběhů a řazení se tyto stroje hojně vyskytují na trati 170......20.07.12 - 9:51
754.029-7Při pohledu na soupravu jsem si vzpomněl, že před nasazením Herkulů na rychlíky do / z Německa tahaly tyto stroje příslušné expresy - byly schopné dodržovat poměrně napnuté jízdní doby ? Připomínám, že průměrná cestovní rychlost je na stavena na 80 (!) km/hod na trati, kde je většinou maximum 90 km/hod, což je docela "na krev".
Díky za info.
18.07.12 - 10:15
railjet 1116.226Pěkné....a kolik že to tam tak jede ?16.07.12 - 12:59
363.078-7Ko..ko..koridor s průměrnou cestovní rychlostí 60 km/hod a cenou za 1 km jako pro VRT.......ještě že máme tolik "žabotlam", které jsou pro tento směr určeny...a svými paramety dostačující.............13.07.12 - 14:44
242.212-9Foto je docela vyvážené, ale to nemění nic na estetický dojem z plecháčů : opravdu se nezbavím pocitu, že design byl navrhován ještě před rokem 1950. Navíc, co je pravda na tom, že vytáhnout z tohoto stroje 120 km/hod je téměř nemožné ?11.07.12 - 15:53
854.034-6Není mi jasné, proč by 854 neměly dodržet stávající jízdní doby, když " bardotky " to zvládají a 854 jsou vesměs rekonstruované - tedy modernější a jízdní doby na 170 / 200 / 190 nejsou zase tak stavěné pro TGV........02.07.12 - 16:02