..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JOKR":

  1 ... 11 12 13 14 15      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
232.254-3 + 232.255-0Když se tak dívám na tyhle ruské mašiny, napadlo mne, jestli někdo ví, jaký osud potkal tu obrovskou flotilu "našich T679 / 781". Č(S)D disponovaly stovkami těchto strojů - všechny se sešrotovaly nebo se něco prodalo ?09.05.12 - 9:55
242.222-8Plecháče jsou opravdu nehezké lokomotivy - typický socialistický produkt s designem lokomotiv z 50. let / a ještě licenčních / Už v době svého vzniku působily zastarale - dobré tak do SSSR a Bulharska. Bohužel jich máme tolik, že přežijí bez problémů několik dalších desetiletí, byť budou tahat 1 - 2 vagony. Elektřiny máme dost a Škoda má alespoň zajištěnou výrobu náhradních dílů na opravy těchto ostudných strojů, které vývojově už dávno překonaly pět křížků.......06.03.12 - 11:46
242.207-9Vzpomínám si na to šílené zklamání z dětství, kdy krásné laminátky byly nahrazeny opravdu hnusnými plecháči. Do té doby jsem chodil tehdejší řadu S499 obdivovat na plzeňské nádraží. Když byly tyto lokomotivy postupně nahrazeny designem dobrým tak pro tehdejší SSSR, zanevřel jsem a když dnes ony stroje vidím, stále mám ten dojem, že se design vrátil o několik desítek let zpět - nejsou to hezké lokomotivy.........24.02.12 - 11:19
230Pořád se nemohu zbavit dojmu, že na této trati - alespoň v úsecích Brno - HB a Kolín - Golčův Jeníkov - by mohla být bez problému využívána vyšší rychlost ( klidně 140 -160 km /hod ). Trať je relativně moderní a rozumně s výjimkou okolí středního toku Sázavy naprojektována i vedena. Jsou nějaké jiné důvody, proč se rychlost drží na obligátním maximu 100 km/hod ?15.02.12 - 11:13
380.010-9 + 380.019-0Mohl by mi někdo dát informaci, kolik těchto strojů už bylo vyrobeno a dodáno ČD ( ŽSR ) a zda již mají povolení vyjíždět mimo ČR, případně na které vlaky jsou nasazovány.14.02.12 - 17:03
840.005-3Stejně je dojemné, jak na tratích s Vmax = 45 km/hod nasazuje ČD stroje s konstrukční rychlostí 100 a výše
(840,843,853) - stejné je to i na Vysočině i jinde - pak není divu, že Regionovy a Šukafony brázdí i optimalizované tratě a někdy i koridory.............
03.01.12 - 11:46
1216.237Docela by mne zajímalo, kolik tam ten Taurus jel ? Opilci někdy fakt mívají kliku.......03.01.12 - 11:34
451.098-8Zná někdo hodnotu nákladů na "Najbrtí kabát" - předpokládám, že se dočkáme nátěrů i na zálohách 830,831, resp. na 140 by to také nevypadalo špatně....... díra, nedíra, furt se natírá :-)20.12.11 - 13:02
451.054-1 + 451.008-7Onehdy jsem si s hrůzou povšiml, tyto dosluhující rekvizity 60. let dostávají nový unifikovaný "Najbrt" kabát - inu, díra nedíra, furt se natírá......., zatím jsem ještě neviděl nově "přioděnou" 830-831, ale co není, může zřejmě být.........27.10.11 - 11:03
1216Když se dívám na tuto rychlou trať 250, napadá mě, jestli rychlosti za Brnem směrem na HB a KH nemohou být také vyšší, s ohledem na relativní "mládí" trati, která patřila před stavbou koridorů k těm nejrychlejším. Jaká je situaci teď ?26.10.11 - 13:52