..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JOKR":

  1 2 3 4 5 ... 14      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
218.438-0Na takový krátký vlak 2 silné 218 :-) - vzpomínám , jak ještě v 70. letech Západní expres "Pařížák", který míval i dvojnásobný počet vagónů, tahala z Plzně do Prahy jedna 478.3 ( Brejlovec)- sice nevím, jak supěla do Kařízku, ale takové řazení bylo běžné.......15.11.18 - 16:33
242.234-3No, že bych byl z toho DDR - Görlitz "patrového zázraku" nějak unešen, se říci nedá. Spíše si říkám, jestli to nedojde tak daleko, aby za 85t plecháčem nebyl připojen 1 BDtax : Barevně by to ladilo :-)05.11.18 - 14:45
T 499.0002Safra, on ten Kyklop jezdí bez "záchranné přípřeže"? Hezký snímek s nostalgickou poznámkou, že pro některé stroje byla naše republika příliš "těsná". S jakým technickým omezením se ta jízda konala ?09.10.18 - 14:47
477.043Kolik km mohl ujet papoušek na plnou zásobu uhlí a kolik "bez čerpání vody"? Já vím, že to záleželo na sklonových poměrech , hmotnosti vlaku, ročním období, ale i tak - kolik ?30.08.18 - 17:02
380.011-7ad Lapil : mne také fascinuje, jak dlouhé soupravy byly kdysi vedeny tu bobinou, tu brejlovcem nebo laminátkou - vše jediným strojem. Je fakt,že si z osmdesátých let pamatuji brejlovce ve dvojici jen v roce před dokončením plné elektrifikace Praha - Plzeň, kdy na rychlíky později vedené ESY byly řazeny dvojičky - zřejmě proto, aby se dodržely časy kalkulované již na elektrický provoz. Když dnes vidím "zdvojení" na mnohem lehčích vlacích, neznám vlatně pravý důvod.....Dojezdové časy se zejména na neelektrifikovaných tratích tak moc nezměnily........22.08.18 - 11:02
2M62.961To i na osobní ( nijak dlouhé ) vlaky používají soudruzi z východu "dvojčata" ? A jak to mají tyhle "Dvojsergeje" s topením ?30.07.18 - 12:58
541.109 + 541.015Proč u osobního / rychlíku ve Slovinsku, kde jsem viděl opravdu jen krátké vlaky, musí být řazeny 2 Taurusy - zná někdo důvod?23.07.18 - 11:38
365.002-5To jsou ty "repasy" z Belgie ?04.07.18 - 16:23
220.024Kolik je na těch řeckých tratích povolena maximální rychlost ? Podle stavu železničního svršku většiny dopravních cest ( s výjimkou opravených směřujících do Athén) soudím, že to nebude žádná sláva04.07.18 - 16:22
240.005-9Snímek jako by z dávných časů : v dětství jsem na této trati o prázdninách poprvé "zažil" červeno - krémovou SM 488 ( 560 ), to bylo v dobách, kdy přes Nové Zámky a Komárno frčely rychlíky z Maďarska, resp. bývalé Jugoslávie, aby pak pokračovaly přes Havlíčkův Brod do Prahy. Zobrazená lokomotiva možná tehdy tahala zmíněné soupravy mezinárodních rychlíků třeba s dvanácti vagóny...
:-).
04.07.18 - 16:14