..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Tomáš Kraus":

ZdrojKomentářDatum
Zpráva 8796infected.bass: Rozbití vazeb v Plzni nepovažuji za dobrý nápad - mně šlo jen o to, že před kopnutím do země měl někdo optimalizovat budoucí pobyt v Plzni a čas na přestup v Plané, spočítat kam vyjde křižování a přizpůsobit infrastrukturu tomu, aby pak probihalo maximálně hladce. A netvrdit pak, že optimálního stavu dosáhnout v dalším půlstoletí nejde, protože jsme si ten koridor postavili špatně a nevyjde nám křižování. Ohledně Prahy samozřejmě mám na mysli posun celého grafikonu tratě 171 při změně GVD - vím že vlaků tam je mraky a že něco jede durch na Úvaly, ale řešení evidentně existuje, když se to teď právě celé o 8 minut nazad posunulo. Na tranzitní vlaky nemám ani já jasný názor, jen jsem vyjmenovával o co všechno cestující na trati na Cheb přišli, aniž by autobusová konkurence vlastně musela cokoliv pozitivního udělat. Jestli je dostatečnou protihodnotou lepší svršek, bezpečnější nástup do vlaku, mírné zkrácení jízdní doby a lepší dodržování JŘ (což se zatím nedá hodnotit, koridor ještě není hotový a je tam určitá vata) atd., se neodvažuji soudit.29.12.12 - 1:40
Zpráva 8796infected.bass: Víceméně souhlasím, jen dvě věci bych chtěl komentovat. Neberu argument, že mezi Plzní a Chebem by při určitém posunu časových poloh "nevyšly kříže" - výsledkem koridorizace snad mělo být, abychom optimalizovali čekání v Plzni a ty kříže by vhodným napasováním infrastruktury vyšly! Alespoň v civilizované Evropě se to děje, i ty pitomé Regioshuttly na trati do Plattlingu dostaly malou výhybnu v lese, aby lépe vycházel grafikon této místní tratě. Pokud tomu tak (evidentně) není, jsou to opět částečně vyhozené peníze. Jasně, nemůžu křižovat moc daleko od Plané, abych mohl dobře vymyslet oboustranné přípoje na Tachov, ale stejně jsem čekal něco jako krátký dvoukolejný úsek směrem na Stříbro, případně posun křižování R do stanice kde i staví. Co ta nová dvoukolejka do Pňovan, má aspoň ta nějaké využití? Druhá věc je posun odjezdu z Prahy o pár minut, ten samozřejmě možný je - vzhledem k silnému provozu zejména z hl.n. na Smíchov to není jednoduché, ale posun veškeré dopravy o pár minut se děje v souvislosti s koridorizací a taktem rychlíků každý rok, letos to bylo právě o těch 8 minut. Spíš mi není jasné, kde oněch 8 minut nahnali Švejci, kteří navíc přešli do hyder.

Ještě jedna věc mě zaráží u rychlíků na Cheb - před koridorizací měl každý standardně 6,5 vozu druhé třídy (v pátek a neděli více), pak se to snížilo na 5,5 vozu, těsně před skončením prací na 4,5 vozu, a nově mají některé pravidelně jen 3,5 vozu! Kromě toho přestaly jezdit letní "hytláky" (o cyklisty se ČD na této trati "postaraly" rezervacemi) a už předtím veškeré restaurační vozy, zároveň byly kromě Excelsiora ukonečny veškeré přímé spoje dál za Prahu (nešotouši jezdili i Plzeň - Břeclav přes Přerov Chodovarem když to bylo bez přestupu a jel jídelák). Nic z toho nebylo obnoveno, přitom některé relace se přímo nabízejí (Plzeň by si je celkem zasloužila), a jestli smyslem koridorizace bylo vyhnat z vlaku polovinu lidí, něco je špatně.
29.12.12 - 0:43
Zpráva 8307Neonym: Já to chápu tak, že úsek 183 Klatovy - Janovice je tam pouze proto, že je zároveň součástí tratě 185 Klatovy - Domažlice, která je v nabídce celá. Napsali to tam aby nebylo pochyb o tom, že v tomto úseku lze použít se slevou i vlaky jedoucí na Železnou Rudu, byť to třeba nikdo nevyužije.01.09.11 - 11:31
Zpráva 7717Farkač Karel: Ne, tím to nebude. Mínusy se dávají za komentáře, které s článkem nemají co do činění, tak jako ten Váš. Řekl bych že čtenáři Vaši narážku na ČD-C vůbec nepochopili, jestli se má jako ČD-C přejmenovat, přebarvit, prodat AWT... nebo co? Zkrátka mimo mísu.18.05.10 - 17:08
Zpráva 6609Juraj Streber: V redakci používáme fotky z naší fotogalerie do článků neustále a žádný autor se nebouří, mimo jiné protože vložením fotky k tomu dal souhlas, jak píše Chary. Já osobně jsem také přinejmenším jednu Tvou fotku do článku použil. A stěžovat si na to v diskusi pod zprávou, místo abys to řešil s autorem článku osobně, mě u Tebe vůbec nepřekvapuje.26.11.09 - 9:11
Zpráva 5918Koukám že Ústecký kraj opravdu leží lidem v žaludku, když se dostal i do úvodu tohoto článku. Jeho dopravní politika je přinejmenším kontroverzní, ale mám dojem že počet vlaků v Ústeckém kraji byl letos oproti loňskému roku snad i navýšen. Podnět k diskusi: má větší naději vlakotramvaj v Orlických horách, nebo vlakotramvaj z Mostu do Žatce, tedy v Ústeckém kraji?04.04.08 - 19:43
Zpráva 5593Teda, já zírám. Včera ve 23:40 jsem vložil newsku na téma Esko, a aniž by se jí někdo zabýval, dnes ráno se zde objeví zpráva na totožné téma od Adyse. Neříkám, že ta moje byla lepší, ale určitě byla obsáhlejší a zabývala se i minulými neoficiálními označeními příměstských linek. Je to zde:
http://www.zelpage.cz/admin/news.php?zobraz=5603
10.12.07 - 10:01