..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "karel.f":

ZdrojKomentářDatum
Zpráva 8200Ve Studénce se začala výroba podobných vozů a velká škoda že už se nikde nevyrábí. Prostě jsme tak kde jsme.05.06.11 - 20:45
Zpráva 8185Skvělé jak není kam jinam strkat prachy.10.05.11 - 14:48
Zpráva 8007Nejsou všude lidé na informacích či pokladnách co čtou všechny rozkazy a telegramy. Ale věřím že když bych řekl ať se podívá tak vyhoví. Kolikrát potřebuji nějakí výluky a hlavně v zahraničí tak na požádání ochotně projdou vše co mají dostupné na pracovišti. Ale opravdu hlavně záleží na lidech. ČD určitě netají tuhle akci a měli by vědět o ni na všech stanicích. Stížnosti posílejte zde: ombudsman@cd.cz27.04.11 - 0:47
Zpráva 8008Pěkný reportík a hlavně vzpomínka na jejich původní nasazení. Na trati Zlaté Hory - Lipová Lázně - Hukovice - Vidnava jsem sám poprvé cestoval někdy v druhé polovině 60 let. To zde ještě jezdily jiné motorové vozy a to M 131 a od Krnova do Olomouce ještě pára. Každý večer si to na trati z Jeseníku do Bohumína uháněl spěšný vlak s M 261. V 70 letech přišly na tratě M 151 a páru vystřídaly zamračené. Autorovi článku děkuji za krásné čtení.
O tom jak je to dnes s nasazením 810 je lépe nepsat. Taky mě to netěší že jezdí tam kde by neměly.
09.01.11 - 10:17
Zpráva 6936TTtrain: Ani při nehodě ve Studénce nebylo o mnoho sanitek více. Důležité je že je na místě lékař. Spoustu úrazů jde ošetřit na místě. Z 40 cestujících bylo zraněno jen 32 a těžce jen pár. Určitě byl zásah profesionální a stačili ošetřit všechny zraněné a ty důležité dostat na operační sály.22.02.09 - 8:47
Zpráva 6902Škoda že na tuhle stránku fota nedávám , nějaké starší černobílé by se našly ale než číst ty rady od ostatních tak raději nic.09.02.09 - 7:16