Komentáře uživatele "Luxian":
Zdroj | Komentář | Datum |
---|---|---|
Zpráva 9898 | Tak s ohledem na to, že od vypuknutí války na Ukrajině ruské obyvatelstvo výrazně zchudlo, tak se o zánik plackartnyj neobávám. | 19.11.17 - 16:49 |
Zpráva 8597 | to Robert-Antonio: Svatá prostato.. To mluvíte o sobě :P Nevím, jestli má smysl diskutovat s někým, kdo jednak nechápe psaný text a smysl jím vyřčený a jednak mu evidetěn unikají souvislosti. Pokusím se ještě jednou a naposledy Je-li provoz ztrátový, pak logicky těch 14% vybraných z jízdného nemůže pokrýt těch 300 MKč vyhozených za lanovku (a které se místo toho mohly použít na příspěvek mému dítěti rovnou). Tudíž váš argument o příspěvcích na dítě je zcela mimózní. Nic se nemohlo na příspěvek vašeh dítěte použít rovnou, protože přímo ze státního rozpočtu nešla na stavbu lanovky ani koruna. Ale těch 14 % se bude státu odvádět jízdného tak jako tak, ať už bude lanovka prodělávat nebo vydělávat. Peníze z EU nic nestojí, peníze z EU prostě jsou. To fakt ještě v roce 2012 žijí idealisté, kteří jsou přesvědčeni, jak nám Eurosajůz nezištně dává peníze a nic za to nechce? Sice chápu, že máte potřebu neustále dávat na jevo svoji socio-politickou vyhraněnost, ale to do debaty napatří a v rámci ní je to zcela irelevantní. Zcela fakticky: Rozpočet EU není z ničeho jiného než z příspěvků jednotlivých států. Stejně tak jednotlivé fonry EU. Jedině, co lze namítat je, že v těch 230 mil od EU je i nějaký podíl daní občanů ČR. OK, to je relevantní námitka, ale není na škodu se podívat, kolik jaký stát přispívá do rozpočtu EU a vyplyne z topho, že zrovna příspěvek ČR je nepříliš velký, takže i v těch 230 mil analogicky je jen malý podíl penez vybraných v ČR a nemusí nás to českého daňového poplatníka nějak moc trápit. | 09.05.12 - 22:46 |
Zpráva 8592 | -> mikael.5 : Nevím, jestli podstatně, ale levnější určitě. | 04.05.12 - 10:46 |
Zpráva 8513 | -> Pazzy: Hele, opravdu si to ještě jednou a pořádně přečti a hlavně se to snaž pochopit. Jinak bych se musel opakovat a to se mi nechce ;) Jen zareaguji k té IKEI - díky za info, nevěděl jsem to. A jak jsem zjistil, je ovládaná také nizozemskou společností INGKA Holding B.V. Potom ovšem mluvit o IKEI jako o švédské firmě lze možná jen z nostalgie, jinak pro to není jediný rozumný důvod. Je to prostě dnes firma Nizozemská. | 11.02.12 - 0:10 |
Zpráva 8439 | Ten třetí návrh je v podstatě jen takový redesign brejlovce. Mně se jednoznačně nejvíc líbí první. | 09.12.11 - 12:33 |
Zpráva 8344 | -> Chary: Já si spíš myslím, že tu rodnou řeč moc řešíš. Slova si každý používá tak, jak to zrovna cítí. Je to dle mě lepší, než se naopk uměle snažit květnatit a malebnit přívlastky. Howgh | 30.09.11 - 23:48 |
Zpráva 8344 | -> mah: Kdy ČD vypasaly VŘ na 1 nebo 3 jednotky? Nic takového si nepamatuji. | 30.09.11 - 21:57 |
Zpráva 8328 | oproti nim je však jízdenka ještě trochu větší, přibližně na současné úrovni. Na úrovni čeho? Současných jízdenek? V tom případě ale nejsou o trochu větší ale o hodně větší. Nebo něčeho jiného? Nesrozumitelná věta... | 28.09.11 - 12:54 |
Zpráva 8277 | -> naroznej: Na to lze zase namítnout, že způsoby, jak prát špinavé peníze, jsou mnohem ektivnější a jednosušší, než železniční doprava. | 11.08.11 - 19:35 |
Zpráva 8277 | -> Martin Š. : Ad Končar: V tuhle chvíli vyrábí jen jednu elektrickou jednotku, kterou ovšem jistě dokáže upravit na dálkovou variantu. http://www.koncar-kev.hr/prikaz.asp?txt_id=1225 | 11.08.11 - 17:03 |