Komentáře uživatele "JB":
Zdroj | Komentář | Datum |
---|---|---|
Zpráva 10031 | Dík za odpověď, v tom případě ale není zřejmé, proč tam od samého začátku má být výhradní provoz vozidel s tou mobilní částí, vždyť je to nereálné splnit. | 22.11.19 - 8:32 |
Zpráva 9958 | (gp): To tam nevidím. Do sepnutí mechanické spojky je mechanický přenos rozpojen a systém pracuje se skluzem. http://www.odbornecasopisy.cz/elektro/casopis/tema/strela-se-srdcem-sousedik--12659 | 19.03.18 - 12:09 |
Zpráva 9459 | Jistě, taky nejsem geolog. Jen logicky předpokládám, že podloží pod odtěženou rostlou skálou je rostlá skála, nikoliv zvodněná zemina. | 10.04.15 - 12:42 |
Zpráva 9459 | Autor trasu opravil, můj komentář je neaktuální. | 10.04.15 - 7:58 |
Zpráva 9236 | Jakou souvislost má EDB a elektromagnetická brzda? | 14.02.14 - 12:16 |
Zpráva 8175 | Výzkumný ústav železniční v Cerhenicích neprovádí statické pevnostní zkoušky, na to není vybaven a nemá s nimi nic společného. Tyto zkoušky provádí VÚKV, a.s. | 13.05.11 - 11:37 |
Zpráva 8020 | Překlep, jde o Bošice, nikoliv Boršice. | 12.01.11 - 7:01 |
Zpráva 6702 | IDS: Mimo hlavní téma ...doba koňských povozů... řekl bych, že studiem zjistíte, že to proběhlo právě naopak. Spousta zastávek vznikla v dobách nedávných a stále spíše přibývají. Zahušťování pozoruju i např. v pražské MHD, za posledních 40 let toho bylo... | 26.11.08 - 17:33 |