..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Filip Hrůza":

ZdrojKomentářDatum
Zpráva 9739Napíšu sem můj subjektivní pohled bývalého studenta FD ČVUT (odešel jsem po prvním ročníku) a současného DFJP UPa (1. ročník navazujícího, kombinovaná forma studia).
ČVUT má určitě dobré jméno, ve většině případů má kvalitní vyučující a diplom z ČVUT má prostě dobrý zvuk. Na druhou stranu se, dle mého názoru, na ČVUT kladou velké požadavky na všeobecný teoretický dopravní rozhled, který ovšem není vzhledem k jeho obsáhlosti možné nějak kvalitně vstřebat. A co mi nejvíc na ČVUT chybělo (a byl to hlavní důvod, proč jsem odešel) je malá možnost propojit své studium s praxí (vzhledem k náročnosti na to prostě není čas).
Z mého pohledu hodnotím, že DFJP UPa je na tom po této stránce lépe. Hlavně je zde lepší organizace studia a možnost při škole aktivně pracovat v oboru a získávat zkušenosti. Myslím si, že tím, že jsem šel na DFJP UPa jsem neztratil, ba naopak získal. Současná práce a další pracovní možnosti, které se mi nyní naskytly tím, že již pár let aktivně při škole pracuji, bych při studiu FD bohužel nezískal.

Možná mě budete kamenovat, ale celou věc hodnotím z mého pohledů a dle zkušeností, které mi dosavadní studium na těchto dvou dopravních fakultách dalo.
02.02.17 - 18:28
Zpráva 9363A ještě si dovolím napsat osobní zkušenost z RJ (bohužel několikrát opakovanou).

Občas RJ využiju na trase Pardubice - Praha. Chci si dát něco k jídlu. Máte tohle? Ne! Máte tohle? Ne! ... U asi čtvrté položky, která je sice o nějakých 60 Kč dražší, za to o to méně chutnější (ale hlad je hlad) se trefíme. Kde je teď chyba? Poptávku lze skutečně špatně odhadovat a skutečně to není jen u JLV, ale mají s tím problém evidentně všichni.

O to víc jsem zvědavý na doufám stejně objektivní test RJ a Leo Expressu.
11.08.14 - 13:33
Zpráva 9362Z pozice zákazníka jsem taky nikdy neměl problém. Vždy, když jsem zavítal na JV, případně bistro vozu, tak se mi nestalo, že bych nebyl obsloužen a nebylo mnou požadované jídlo. Absence nějakého jídla je vzhledem k případné vyšší poptávce a délce některých výkonů (hlavně franšízantských - například v Budapešti vám skutečně nikdo nic nenazbrojí a nejbližší možné zbrojení je vzhledem k oběhu například možné až za dva dny v Praze) samozřejmě možná.

Zacházení personálu do 1. třídy. Asi bych to viděl na nějakou anomálii aktuální posádky, neboť s tímto mám spíš taky opačnou zkušenost (poslední zhruba dva týdny starou na EC 72 Smetana).

Se zbrojením je to celkově dost ošemetné. Franšízanti si zbrojení řeší sami (prostě a jednoduše si zboží objednávají) a je to plně v jejich režii. U zaměstnaneckých výkonů, kterých je výrazně méně zbrojení řeší sklad na ONJ a zboží by tam mělo být nazbrojeno dle předepsaného seznamu. Z vlastní zkušenosti vím, že to ve většině případů bývá (ale určitě jsou i výjimky).
10.08.14 - 13:23