..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Vlad":

  1 2 3      Komentářů na stránku:   
ZdrojKomentářDatum
Zpráva 9718-> editor
Pánové, opusťme, prosím, Českou Třebovou! Pozvánka na na den otevřených dveří DF ČVUT se přece týká Prahy! Děkuji.
22.11.16 - 13:23
Zpráva 9638Vaší pozornosti lze doporučit propojení u Rhätische Bahn: najdete tam odkaz na stránku, na které Google a RhB dávají lidem z celého světa příležitost objevit fascinující dráhu přes střed Švýcarských Alp ve virtuální realitě.03.07.16 - 11:39
Zpráva 9566Po konzultaci se Zdeňkem příspěvky ponechány.29.12.15 - 21:28
Zpráva 9230JiříK.: Vozy první třídy jsou zpravidla řazeny na konci vlaku - aby cestující měli klid a nebyli obtěžováni průchodem jiných. Popisované řešení Pavlem Šmídkem postrádá logiku.12.03.15 - 12:45
Zpráva 9113To máte smůlu, neboť tato diskuze započala pod jinou aktualitou: http://www.zelpage.cz/zpravy/9048 - a i nadále tam může pokračovat.25.10.13 - 8:11
Zpráva 9100-> editor
Pan děkan Dopravní fakulty Univerzity Pardubice pan Prof. Ing. Bohumil Culek, CSc., nám doplnil údaje týkající se ceny zakázky za realizaci stavby:

1) Veřejné soutěže se zúčastnilo celkem 12 firem.
2) Limitní cena VŘ byla stanovena na základě oficiálního ceníku, tzv. URS na 192 000 000,- Kč bez DPH (cena byla stanovena projektantem).
3) Výběrové řízení vyhrála firma Zlínstav a.s. za cenu 97 876 876,- Kč bez DPH, tzn. za cenu cca poloviční proti ceně dle oficiálního ceníku ČR.
4) V rámci stavby projektu bylo navýšení formou víceprací pouze 999 950,- Kč bez DPH ( z toho 711 191,- Kč jde na vrub strukturované kabeláži, která v důsledku technického vývoje za 4 roky mezi vytvořením projektu a realizací tak beznadějně zastarala, že nebylo možné ji do budovy VVCD prostě implementovat – neslučovala by se s ostatními systémy UPa).


Takovéto pozitivní zprávy se v našich médiích téměř neobjevují a je možná i škoda, že taková informace při slavnostním otevření alespoň okrajově nezazněla. Tým investičních techniků pardubické univerzity si zaslouží uznání a obdiv - a příklad by si z něj měli vzít především ti, kdo připravují a zadávají dopravní stavby (o kterých tu občas píšeme). Nárůst ceny ve vícepracích jen o 1,02 % svědčí o skvělé přípravě celé stavby (třeba ve srovnání s Pražským okruhem, kde nárůst byl téměř 90%.) Je dobře, že univerzita, která umí perfektně připravovat a profesionálně zadávat veřejné zakázky, to naučí i své studenty.

A občerstvení? Studentům možná trošku vyrazilo dech, ale dvacáté narozeniny se slaví jen jedinkrát a oslavenec si to plně zaslouží. Popřejme Dopravní fakultě UPCE, ať jen vzkvétá, ať jsou její studenti úspěšní jak v studiu, tak i v praxi a rádi budeme i příště o jejich úspěších psát.
15.10.13 - 16:25
Zpráva 8482(OT) mat.mt: A co když to nemá vazbu na Čechy, ale spíše na bohémský život? Navštivte někdy Stodolní...15.01.12 - 16:23
Zpráva 8462Děkujeme za silvestrovský žert ...

MNO ... na škodu by nebylo protáhnout koleje z Vizovic - Lutonina - spodkem Jasenné - a pak zase dolů do Ubla - Pozděchov - Valašská Polanka - jak to plánoval Baťa a trasa je připtravená mimo 2 mostů už 80 let a měla by měřit 17km.

Při plánování elektrifikace Zlína by mohlo být zároveň elektrifikována tato nová trať protože na obou koncích je 3 kV a tak vlaky by mohli jezdit pořád dokola. Zlín - Vizovice - Valašská polanka - Vsetín - Valašské Meziříčí - Hranice - Přerov - Hulín - Otrokovice - Zlín.

Kdyby nebyla stanice Valašské Meziříčí postavena tak blbě jak postavena je (je to kvůli trati Brno - Kojetín - Valmez - Ostrava) a Hulín neměl jen směr pro zase tu trať (Brno - Kojetín - Valmez - Ostrava) Mohl se tento oruh zmenšit na Zlín - Vizovice - Valašská polanka - Vsetín - Valmez - Bystřice pod Hostýnem - Hulín - Otrokovice - Zlín) a to by byla pravá Valašská trať - bez úvratě
31.12.11 - 16:39
Zpráva 8419Asi bych měl opravit tvrzení Michala Jaroše, že zrušení slev pro důchodce se bude týkat jen komerčních vlaků, protože mluvčí ministestva financí asi bude mít lepší informace (viz iHNed.cz):
"Vzhledem ke snížení objemu prostředků ve státním rozpočtu určených na kompenzace nařízených slev, byly slevy omezeny pouze na děti, žáky, studenty a osoby držitele průkazů ZTP a ZTP/P a rodiče navštěvující dětí v ústavech," potvrdil mluvčí ministerstva financí Radek Ležatka.
03.12.11 - 15:49
Zpráva 8023->redakce
Pánové, osobní vzkazy řešte, prosím, jinými kanály. Děkuji.
19.01.11 - 21:31