..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Adam":

ZdrojKomentářDatum
Zpráva 6178Oni si asi myslí, že stávkováním podpoří zázračný vznik peněz z ničeho. Možná doufají v to, že donutí vládu vařit zlato ze švestek. Jinak si to nedokážu představit. Populace stárne, ale zvedat daně ani pracovat déle se jim nelíbí...31.05.08 - 11:51
Zpráva 5798A v cizích železnicích jsou dva slovenské blonski nátěry, mám pocit, že slovenské neřadíme mezi cizí, nebo se pletu?17.02.08 - 22:25
Zpráva 5260OK.23.09.07 - 12:20
Zpráva 5171JRtrain: S vypavci jsme mluvili v 10:00 a rikala, ze do te doby se do strby jezdilo pouze ze zapadu a obraceli soupravy zpatky. Cili prvnim, co projelo strbou ze zapadu na vychod, byla asi opravdu az ta sirava kolem dvanacte. A to, co projelo pozdeji po te sirave, byla opravdu cassovia, alespon razeni tomu odpovida. Excelka zustala buhvikde, ve ctyri jeste neprojela popradem smerem na vychod. Timto koncim.

Zkuste tomu clanku dat nejaky tvar a opravit ty chyby. A vypustit ty kraviny s ficakem jak cyp, mam pocit, ze se tu nekomu stira rozdil mezi serioznim zpravodajstvim a bulvarnimi kecy. Beee.
25.08.07 - 11:36
Zpráva 5171JTB: Ty jsi fakt debil. Zabit malo. :-D Ale k veci. Zhruba od jedenacti se pres Strbu zacalo jezdit (smerem na Vazec zrejme jednokolejne (tvrzeni vypravci ve Strbe) na zapad az do Svitu urcite jednokolejne (videno na vlastni oci - pricinou popadane stromy mezi Strba zastavka a Lucivna), nejprve nekolik vlaku smerem na zapad (Dargov, Kosican, Liptov), pote i na vychod. Po strbske rampe se protahly (zrejme) liche Sirava a Excelsior, na lichem (zrejme) Cingovu jely vzadu dve slovenske lehatka, tezko rici, kde se tam vzaly.

V soucasne dobe maji vlaky pres Strbu cca 30-100 minut zpozdeni. V Popradu vsak stale sviti na tabuli sedmihodinove zpozdeni exclesioru, tak tezko rici, jestli to, co projelo po Sirave, nebyla Cassovia.

Tak si to ovce preber a kdyztak uprav. Ostravskym dialektem zdravim z inet kavarny a jdu si zase po svych. :-D
24.08.07 - 17:26
Zpráva 5123O jéje, tohle mi jako učiteli němčiny obrací kufr, bohužel jsem si toho v cenzuře nevšiml abych to připomínkoval už tam... :-D Pokud mě pamět nešálí (nechce se mi to někde dohledávat), tak má "M" co se týče slovních vyjádření pro jednotlivé známky v Německu/Rakousku naprostou pravdu. "Gut" je německý výraz pro dvojku, takže doporučuju sjednotit a vyjádřit číslem, aby nedocházelo ke zmatkům. A co se týče té "velmi dobré" pro railjety, tak tam bych se skoro odvážil tvrdit, že formulace je v originále myšlena obecně: "Zákazníci hodnotí tyto změny velmi pozitivně: 75 procent..."10.08.07 - 11:33
Zpráva 5103Vzápětí se píše dohromady, opravte to někdo. Já se pokusil něco opravit včera v noci a nedopadlo to dobře. :-D04.08.07 - 22:17
Zpráva 4751"REGIONet je možné využít v Os a Sp na území kraje a v přihlehlých částech sousedních krajů na vybraných tratích."

Kde najdu seznam "přilehlých částí sousedních krajů na vybraných tratích"? To je totiž dost zásadní informace.

Btw. jsem zvědavý, nakolik budou schopni pokladní flexibilně nabízet cestujícím nejvýhodnější druhy jízdného. To je totiž základ - zapůsobit na ty, kteří vlaku moc nedůvěřují a kteří se rozhodli to zkusit, protože slyšeli něco o nějakých slevách. Pokud přijdou na nádraží s tím že chtějí jet tam a tam a pokladní jim natluče obyčejné jízdné bez optání, pak jsou veškeré tyto slevy Českým Drahám k ... (doplňte si vulgarismus sami). :-)
28.05.07 - 23:44