..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JiP":

  1 2      Komentářů na stránku:   
ZdrojKomentářDatum
Zpráva 9740rail_man: No vidite. A jsme u toho vaseho zacykleni. Tak jste nam pekne shrnul, jam mame bezvadne nejmodernejsi lokomotivy na svete, jak vsechno teoreticky nadherne funguje a vlastne snad ani zadny problem nemuze existovat a "jak jsme zase o krok pred nimi". A pak dojde k narazu na realitu a vracime se k me prvni otazce a uvaze. Jak je tedy mozne, ze 80-90% nakladu v Evrope jede temi hloupymi kamiony ??? A jak je mozne, ze ta primitivni americka zeleznice, ktera nam technicky nesaha ani po kotniky ma podil skoro 50% ? A navic pres vsechny ty dalsi a dalsi inovace a modernizace ma zeleznice v Evrope dlouhodobe stale klesajici podil?

A abych citoval jeste jinou filmovou klasiku. "Tak co? Slape to? Joo, slape to dobre, ale neseje to. No to je ale u seciho stroje docela podstatna zavada...."

Jestli ono to nebude tim, ze konkurenci k supermodernimu vectronu a ETCS a nevim jeste cemu vsemu co se musi zaplatit a zahrnout do ceny preparavy, je "Frantovo Spediterstvi" s dvacitkou olitanych kamionu. A konkurenci k podobnemu "Dzoniho Spediterstvi" s dvacitkou olitanych kamionu, je 30 lety primitivni dyzl, do ktereho se jednou dirou naleje olej, druhou dirou par kubiku nafty, kladivem vymeni osoupane litinove spalky, a jede to po trati, kde je to nejprimitivnejsi zabezpecovaci zarizeni, pokud tam v nekterych mistech vubec nejake je.

A vysledek je jaky. Vectron prevezl naklad z mista A do mista B. Totoz udelal ten primitivni dyzl. Bavlne, sterku a cementu je fuk, ktera generace lokomotivy je tahne a jestli je jisti ETCS. Rozdil jenom je, ze ten primitivni dyzl tu praci udela za konkurenceschopnou cenu oproti kamionu, zatimco ten supermoderni vectron se vsechnou tou paradou po treati NE! A jelikoz byznys je o ma dati, dal, tak v Evrope logicky naklad jede po silnici a v Americe vlakem. A dokud nam toto nedojde, tak to tak bude az do skonani sveta. Jak proste mily Watsone.
09.02.17 - 10:40
Zpráva 9740Rail_man: mohu-li lehce vstoupit do vaseho stesti, tak musim konstatovat, ze mate dlouhodobe problem s porozumenim psaneho textu, diky cemuz oponentum vkladate do ust vlastni vykonstruovane dadukce, ktere vsak oponenti nikdy nevyslovili. Kde prosim napr. hovorim o rekonstrukcich starych sestikolaku?07.02.17 - 12:37
Zpráva 8610Ja myslim, ze jsem odpovedel naprosto jasne. Aby tedy podal k odpovedi komenat, pisi jeste toto. Problem je, ze uroven cestovani ve vozech Regiojetu, prakticky ve vsech parametrech drtive predci vozy CD, jak ty rekonstruovane, tak ty nove. Proto ty chyby, ktere se u regiojetu take obcas deji, jsem ochoten odpustit. Uroven vsech ostatnich sluzeb je totiz na takove urovni, ze vypadek jednoho detailu, nerusi celek. U CD se setkavam spise s jakymsi koncertem vymluv na vsechno a na vsechny okolo sebe, hlavne se ale vyhybaji tomu, aby si prvni zametly pred svym prahem. Koneckoncu jezdim na trase kde prichazi jiz druhy dopravce, takze me CD zacinaji byt vcelku ukradene. :-)27.05.12 - 15:09
Zpráva 8610Ano, odpovim rad. Kdyz bude mit Regiojet hranata kola, je to omluva pro to, ze u CD je take muzeme mit takova? Pripomina mi to vymluvu deti, ja jsem dostal 5, ale 3 dalsi ji mely taky. :-))))27.05.12 - 14:48
Zpráva 8610Pane Jiri K. Presvedcil jste me. Pokud ve vedeni CD sedi lide s Vasim smyslenim, tak jedina moznost jak jezdit pohodlne, je pockat si na konkurenci. Z Vasi strany nelze cekat vic, nez co jsem psal jiz nize. Nez aby se hledaly zpusoby jak neco resit, hleda se 100 duvodu proc neco nejde. Ja Vam pisu toliko sve osobni zkusenosti s cestovanim vozy provni tridy u CD. Zkuste to prosim brat prosim napr. jako zpetnou vazbu :-), pokud u CD vite co to je. A ted uz vazne preji peknou nedeli.

JiP
27.05.12 - 14:38
Zpráva 8610To Jiri K.: A to ze je nemely uz z vyroby me rikate jako triumf vitezstvi nade mnou??? Ja to spis vidim tak, ze toho amatera co objedna takovy vagon bych hned vyhodil. Stale jste mi ale neodpovedel jak se resi ten rezervacni system, kdyz v ramci jedne rady nejsou vagony stejne? Je nejsem historik dodavek vozu pro CD, klidne me tu uargumentujete. Ja jsem ale jejich platici uzivatel a rikam Vam, jezdit tim je tragedie. A to je podstatne. Prakticky na nic se nemuzete spolehnout a vagony se od sebe diametralne lisi, takze nikdy nevite co Vas ceka a jaka bude Vase cesta. A to v konkurencnim boji uznejte je skutecny "cirkus na koleckach". Timto diskuzi koncim.
Preji peknou nedeli.
27.05.12 - 13:53
Zpráva 8610To Jiri K. Jenze ten vtip spociva v tom, ze rezervacni system je nerozlisuje!!! Me jako cestujicimu je jedno ze je nejake Ampz146 a Ampz143. Navic povodne byly vsechny stejne a se stolky. Takze se stolky v 1.tride odstranovaly!!! Ne ze ne. Vysledkem je, ze pri rezervaci mista nemate to co jste chtel. A jenom to demonstruje tu miru burdelu co u CD je. Kolik tech Ampz maji. 10 ?? Nevim, ale i v tomto svoji nekoncepcnosti dokazou udelat chaos...a to jsou vagony, kde byste u CD mel dostat to nejlepsi co je k dispozici.27.05.12 - 12:22
Zpráva 8610To Jiri K.: Muzete se snazit obhajovat CD jak chcete, ale jiz prvni naznaky priachazejici konkurence jasne ukazuji totalni bezzubost CD. To s temi stolky...kdyz se tedy zadne neodstranovaly, tak mi vysvetlete moji zkusenost s Ampz kde nejsou. Jinak diskuze zde by mela byt nad opr. lok. tudiz svoji ucast zde koncim.27.05.12 - 10:54
Zpráva 8610to Tululu: Tak to se s temi prvnimi tridami krute mylite. Jezdim prvni tridou pravidelne a napr. v prvni tride Aee (ty co jezdi hlavne na H.Brod) stolecky nejsou vubec, u vagonu nelze na chodbicce otevrit okno vubec, v kupe skvirecka a prosim bez klimatizace (vyjma nekolika kusu). V Aee co jezdi na Ostravu-donedavna bez klimatizace, stolecky v ramci 2!! rekonstrukce byly odstaneny a pocet zasuvek snizen na 1/2. Perla!! V Ampz po vymene sedacek, byly odtraneny stolecky u sedadel v usporadani proti sobe-to snad nema nikde v Evrope obdobu-nyni jsme v paradoxni situaci, kdy v casti vozu Ampz stolecky jsou a v casti ne. Presto jsou ty bez stolecku vedeny v rezervacnim systemu vedeny jako extra sedadlo se stoleckem. Navic Ampz i Bmz puvodne bez zasuvek....mate snad pocit ze toto je nejaka koncepce???25.05.12 - 18:26
Zpráva 7934Nejsem zadnym zastancem Regionovy, ale na druhou stranu...na nase lokalky, kde se pohybuje rychlost nejcasteji v rozmezi 40-60 km/h staci az az... dokud nebude na poradne urovni trat, nema smysl na to kupovat draha nova vozidla, jejichz paramtery nebudou ani zdaleka vyuzity. To je jak koupit si Masserati :-) a jezdit s nim po poli...., ze. Mam moznost jezdit regionovou po koridoru (CT-Rudoltice v C. -coz je take trochu paradoxni, ale ted jde o kvalitu trati) a neni to vubec problem-Regionova krasne svisti a hluk taky neni problem. Dokud budou vypadat lokalni trate jak tankodrom, tak tam bude skripat a skakat uplne vsechno. A co se tyce komfortu pro cestujici...tak vyjma zdejsich diskuzich jsem se s zadnou stiznosti ze strany cestujich nesetkal. Mnozi zde si neuvodomuji, ze chtit na nasich zeleznich nova zahranicni vozidla je mimo financni realitu (pokud se nejedna o cileny dumping z vyssimi zajmy...). To je jak chtit novy mercedes, ale mit penize jenom na stareho favorita....o vysce jizdneho nemluve. Zajimalo by me jestli by zde diskutujici byli ochotni za jizdu, sice novym vlakem, zaplatit treba 3x tolik co dnes? Ono nakup, nahradni dily a provoz "mercedesu" neni totez jak oprava favorita doma v dilne za par Kc....12.11.10 - 6:46