..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JK ml.":

  1 2 3      Komentářů na stránku:   
ZdrojKomentářDatum
Zpráva 9569Jinak zastavovani typu kazdy druhy treti vlak nepovazuju v primestskem taktu za reseni . Kouzlo tak husteho primestskeho taktu je v tom ze prijdu na nadr , nez najdu jr uz neco stoji u peronu.....A hlavne rano do mesta to nevadi tak jak odpoledne- vpodvecer pri navratu z mesta ... Stasten budiz ten kdo ma dneska takovou praci, ze rano vi kdy to pujde odpoledne v praci zabalit...pokd bude problem s navratem- dotycny pojede autem i rano ve śeru tam... To uz je rozumnejsi resit to prestupem na stejne husty bus.... Jinak se mesta nezacnou zbavovat aut, nejhorsi je ze ve fincnich objemech co ty reko staly se jedna o " usetreni" par drobnych.....01.01.16 - 10:38
Zpráva 9484A nemohlo to být nakonec tak, že Wapy na GS zastavily a Unipetrol do toho vletěl.....??? A to že se tak stalo u vjezdového návěstidla do řetenic byla fyzikální náhoda??01.11.15 - 14:50
Zpráva 9506Když se vezmou ty 3+kolejné přejezdy a jejich výhled likvidace a možnost financování stavby nadjezdů podjezdů, tak dluhonice oboje zmizne s korytem pričemž vidím že by most stačil jeden a do měnírny třeba silnice a pzs zrusit bez nahrady brandys se zruší bez náhrady korytorizací.Patrně vznikne přímý tunel řekl bych, Uhersko zanikne stavbou nadjezdu nově budované R 35 kdy to je ovšem ve hvězdách...4k úvaly jsou v seznamu už jen formálně.....Kolin dílny je vlastně více méně služební veřejnosti nepřístupný přejezd 07.08.15 - 9:46
Zpráva 8641KK: třeba tenhle případ: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/141182.jpg

Ne že by to nešlo s nima zvládnout jen je asi potřeba točit kontrolerem jako by to byl volant u auta...stykače se kapku prohřejou.....
04.06.12 - 12:42
Zpráva 8608ZdŠ: jj ten rychlík z norimberka když ho vezly dva stroje to byl jediný rychlík, který mohl pomýšlet na to že něco do liberce"shodí". Ty tatíkovy přednášky byly tímhle inspirovány on jezdil tenkrát na středu s bobinama a s čímkoliv směr kolín pardubice olomouc Přerov a těch pomalých že jich přes dobité výhybky cestou bylo....těžko říct co na takový přístup říkali traťmistři ale u fírů řekl bych, převládal názor "že s takovou bychom budovali ty světlé zítřky ještě dneška"....Koneckonců ty 70kmh na korytě před Brnem "bych chtěl taky vidět" a třeba kolegyně jela popíjet víno kamsi za Hodonín použila z Ostravy EC Moravia s 109E, prej sedím v takovém novém vagonku na displeji svítí kolik jedem, ty za Přerovem tam bylo furt 170 to se smí???? Takže myslím, že touha nebo nepsaný zákon nevím jak to nazvt, dohnat drobná zpoždění za přiměřených přiohnutí nařízení a rychlostníků a hodnot z rychloměrů to je v mašinfírech pořád a jak říkám, možná to byl důvod který na vaší fotce spojil úsilí nymburského a lipského fíry...:-)28.05.12 - 20:50
Zpráva 8608Ten Děčín s Lízou....nebylo to tam náhodou takhle: Natřetíkolejistojíosobnívlakdoděčínavýchodumalévelněbenešovanadploučnicí...nepřecházejteprvníkolejnepřecházejteprvníkolejpoprvníkolejikolejiprojedevlak....natřetíkolejistojíosobnívlak....???:-):-):-)
U spolupracujících brejlovců mě napadlo, že jediné co mohlo nymburáky a lípáky spojit byla vidina likvidace drobného zpodění utržené při čekání v Lípě "až všechno přijede".....
T 478.3403 s rychlíkem 692 ....No nevím na město by se zvlášť dneska v době regionoh a jiných řídících vozů mohlo jet na "město" se otočit...nevím, jasně musela by se dotoho nějaká kačka vrazit ale myslím, že by se to užilo.
27.05.12 - 19:49
Zpráva 8521MZ: Já a nebudu asi jediný se taky obávám cestovat v jednom oddíle s neznámými opilými "muži" z řad "taky fanoušků" jistých sportovních klubů ...

s takovejma se já obávám cestovat v jednom vlaku :-):-)
....
Jnak k těm názorům muži vs ženy v diskuzi....Zaujala mě zmínka o uštěbetaných kravách. Mňo buďte rád, že jste narazil po probdělé noci zrovna na ně...Mohl jste narazit taky na mého tatíka mašinfíru, kterak po vášnivé noci míří domů v rychlíku jako rg, bo v otrokovicích nebyla zátěž....:-):-):-)Co mi paměť sahá, vždy po podobné noci uložil svých 130kg a téměř 190cm výšky do kupé a do dvou minut po obsazení místa k sezení upadl do spánku na hranici bezvědomí s ehm (slušně řečeno) doprovodnými jevy a sice chrápání o hlučnosti motorové pily v zátěži.....Nepochybuju o tom, že pokud by se ho kdokoliv pokusil probrat k vědomí s poznámkou, že by se mohl ztišit, byl by poslán do nejbližšího sedacího orgánu, pročež by okamžitě následovalo opakování předchozí situace ....Jako spolucestující jsem takto byl nucen cestovat stovky a stovky kilometrů ....:-):-) Takže uštěbetané krávy nejlépe hezké a vyvinuté jsou u mě bez výjimky příjemný relax ve vlaku a uvedených důvodů jsem proti dělení oddílů na pánská a dámská kupé....Otázka je třeba jestli WC nemá být ve vgonu jedno pánské a jedno dámské nebo lépe hlavně ve voze pro matky s dětmi alespoň jedna buňka WC upravená pro návštěvu matky a kojence tj větší, s přebalovacím pultem a podobně....ale jinak bych to nedělil. Individua oddělit od normálních cestujících holt bude muset vždycky vlaková četa v závažnějších případech PČR (nekomentuji jestli to tak funguje nebo ne)...
01.03.12 - 22:51
Zpráva 8388Joska: Postih asi ne "to bych se jim na to pěkně v....l"jak by řekl můj tatík, jde o to že "padák" rychlobrzdu neodbrzdíš a neodbrzdíš, vlak musí zastavit nafouknout vzduchojemy a pak teprve může vyrazit vpřed. A máš tak tři minuty na kontě....K těm výpravčím....já znám také borce co před EC od Běchovic v libni protáhnou kontejnery z Malešic do ranžíru. A věřím tomu, že ty kontejnery nejde protáhnout jindy, protože co se jinde dá nazvat grafikonem, tady je to hnusná čáranice, která je všechno jen ne pomůckou pro řízení provozu.Problém je paradoxně ten že EC jede s náskokem. No po průjezdu kontejnerů projíždí EC libní stále s náskokem ale místo pěti minut, tak minuta dvě. Jenže Nové spojení...jedno zastavení, druhé a je z toho minuta sekera....Já vím žádná v tomto případě žádná tragédie, ale nedostatečná kapacita v čemkoliv vs taktový provoz to je přesně důvod vzniku obligátních pětiminutových zpoždění.....12.02.12 - 21:05
Zpráva 8327dohlib: já vám nevím ale 12 vozů*35= 420 tun....Tatík pravda peršingem na 120kmh tahá u carga i 1300t kontejnery, to už teda je poněkud znát a nejde s tím vyjet všude.... teda ono prakticky málokde nejde, drtivou většinou to jde.... ale je to o strach bo taková souprava se v případě poruchy uvíznutí se třeba nikam pořádně nevejde, po kratších nádražích nejde předjet, na rozjezd to potřebuje proud pomalu z celé elektrárny.... :-):-):-), ale 500 tun s tím nemůže být problém......i když připočteme nějakých +85 až +90t za nečinnou loko na konci :-)26.09.11 - 14:40
Zpráva 7784Majlík: No to právě zhusta není.Třeba Ostrava Svinov. Od Opavy je rychlost 50kmh do nejkratšího šturcového nástupiště začínajícího takřka hned za výhybkou, stejně tak jako na vzdálené průjezdné peróny o délce okolo 0,5 km.Zde shodou okolností projektant nešetřil...... Na tohle téma tu proběhly už dvě nehody. Motorový rychlík (typově 843 +043+943) projel zarážedlo a přece fíra "za nic nemohl".....protože jednoznaké šturcové návěstidlo (trvale červená), světe div se, stálo až za šturcem. Tudíž jaksi nešlo projet.....Jeho kolega co to zopakoval o něco později s paňťákem (460) už dopadl hůř, během té doby se totiž návěstidlo přestěhovalo těsně před šturc.....29.06.10 - 18:43