..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Farkač Karel":

  1 2 3 4 5 ... 9      Komentářů na stránku:   
ZdrojKomentářDatum
Zpráva 8931V televizi mluvil bývalý odborářský boos ing.Jaromír Dušek. Jeho kritický projev (jako obvykle) se týkal zastavování vlaků v určitých zastávkách.
Jako-by zapomněl, že ty vlaky na té částečně modernizované trati tam jezdí pro lidi, nikoliv pro potěšení z rychlé jízdy páně Duška.
13.04.16 - 16:53
Zpráva 9586I původní nádraží před 20 lety bylo zajímavé, včetně zaústění tramvají. To, že je zmodernizováno svědčí o tom, že péče o cestující a jejich pohodlné cestování má na mysli holandský stát a nevymýšlí se takové nerozumnosti, jako u nás se zaústěním pražského letišťního spojení do místního nádraží Praha-Masarykovo nádraží.
Uvedu příklad: cestující přiletí ze Švédska a bude pokračovat do Mariánských Lázní. A povleče zavazadla z P.-Mas.n. přes světoznámý park na nádraží Praha hl.n., odkud se rozjíždějí včechny dálkové vlaky po celé ČR, včetně mezistátních. Vskutku geniální řešení !!!.
07.02.16 - 15:07
Zpráva 9208Je 14 hodin a k mému příspěvku ze včerejška v 19 hodin přibylo 11 mínusů. Lehce bych chtěl vědět, komu se můj názor nelíbí. Asi těm, kteří jsou a byli odpovědni za to, že se park osobních vozů pro dálkovou dopravu nechal dojít do tak zuboženého stavu a ani se v minulosti nepomýšlelo (až na vyjímky) nad modernizacemi větší skupiny vozů, nedej Bůh, nad nákupem nových vozů pro vnitrostátní provoz.
Tak se nyní nedivme, že jiní dopravci, jsou s kulturou cestování lépe než ČD, které žily jen fenoménem 680. A jednomu z nich stačí ojetiny, a jaká je to paráda.
15.01.14 - 14:01
Zpráva 8967Ale božínku !
To je mínusů a šipka dolů. A přitom se řada diskutujících přibližuje k mému názoru.
24.07.13 - 13:38
Zpráva 8523Dříve na Kořenovce jezdily M 240.0 s elmag. brzdou a když napadl sníh, tak vyjely T 466.3 a vše bylo vyřešeno.
Dodatek:
Když jsem napsal, že Najbrt je tunel, tak mi to cenzura smazala. No, možná nechce ŽP mít potíže s ČD, které to také už asi ví, ale je pro ně patrně těžké přiznat barvu.
22.02.12 - 22:21
Zpráva 8443AD-Pterák:
Pravda jezdí, ale autobusy, o těch vím. Myslel jsem vlaky.
FRK
20.12.11 - 13:10
Zpráva 8430Bratislava bez Pendolina. Hlavně, že si tahal triko pan Blažek, když prohlašoval, že Pendolino je jeho prioritou. Takže vedoucí pracovník přímo vstoupil do jednání o nerentabilním spoji, prosadil jej, a tím vlastně poškodil vlastní firmu provozem spoje, který nepřinesl žádný finanční přínos, protože cena za jízdenku s místenkou na území ČR byla neúměrně vysoká. A při tom se dalo dojet do Břeclavi jen s místenkou ZSSK Pendolinem a potom pokračovat EC 378.
Tento spoj vznikl jen z nabubřelosti papaláše Blažka, nikoliv jako progresivní spoj, cenově vyhovující zákazníkům Českých drah. Nakonec obsazenost to dokázala. A tak se ptám, co ještě pan Blažek pohledává na čelní funkci a.s.Českých drah.
FRK
09.12.11 - 12:22
Zpráva 8343Od nástupu nové hodnoty DPH se zvýší ceny všeho. Od jídla v obchodech, přes pobyt v nemocnici, pohřby nevyjímaje. Tak proč by nezdražila doprava u jakéhokoliv dopravce. Je to smutné, ale je to tak.
Chybu nelze hledat u dodavatelů služeb a výrobků, ale u našich národohospodářů.
Takže RJ a St.Ag. se nelze divit, podobně jako se nelze divit v mlékárně, kam jsem si přišel koupit základní potraviny.
FRK
03.10.11 - 21:51
Zpráva 8011A budeme si i nadále pařit prdel na kožence.
FRK
29.06.11 - 18:57
Zpráva 8184V 18.35 má moje trochu recesistická poznámka už 10 mínusů. Nikdo ale nenapsal proč s ní nesouhlasí.
Proto mínusářům doporučuji jízdu v obou vozidlech a srovnat kvalitu cestování. Potom moji připomínku možná pochopí.
FRK
04.05.11 - 18:41