Komentáře uživatele "Farkač Karel":
Zdroj | Komentář | Datum |
---|---|---|
Zpráva 8931 | V televizi mluvil bývalý odborářský boos ing.Jaromír Dušek. Jeho kritický projev (jako obvykle) se týkal zastavování vlaků v určitých zastávkách. Jako-by zapomněl, že ty vlaky na té částečně modernizované trati tam jezdí pro lidi, nikoliv pro potěšení z rychlé jízdy páně Duška. | 13.04.16 - 16:53 |
Zpráva 9586 | I původní nádraží před 20 lety bylo zajímavé, včetně zaústění tramvají. To, že je zmodernizováno svědčí o tom, že péče o cestující a jejich pohodlné cestování má na mysli holandský stát a nevymýšlí se takové nerozumnosti, jako u nás se zaústěním pražského letišťního spojení do místního nádraží Praha-Masarykovo nádraží. Uvedu příklad: cestující přiletí ze Švédska a bude pokračovat do Mariánských Lázní. A povleče zavazadla z P.-Mas.n. přes světoznámý park na nádraží Praha hl.n., odkud se rozjíždějí včechny dálkové vlaky po celé ČR, včetně mezistátních. Vskutku geniální řešení !!!. | 07.02.16 - 15:07 |
Zpráva 9208 | Je 14 hodin a k mému příspěvku ze včerejška v 19 hodin přibylo 11 mínusů. Lehce bych chtěl vědět, komu se můj názor nelíbí. Asi těm, kteří jsou a byli odpovědni za to, že se park osobních vozů pro dálkovou dopravu nechal dojít do tak zuboženého stavu a ani se v minulosti nepomýšlelo (až na vyjímky) nad modernizacemi větší skupiny vozů, nedej Bůh, nad nákupem nových vozů pro vnitrostátní provoz. Tak se nyní nedivme, že jiní dopravci, jsou s kulturou cestování lépe než ČD, které žily jen fenoménem 680. A jednomu z nich stačí ojetiny, a jaká je to paráda. | 15.01.14 - 14:01 |
Zpráva 8967 | Ale božínku ! To je mínusů a šipka dolů. A přitom se řada diskutujících přibližuje k mému názoru. | 24.07.13 - 13:38 |
Zpráva 8523 | Dříve na Kořenovce jezdily M 240.0 s elmag. brzdou a když napadl sníh, tak vyjely T 466.3 a vše bylo vyřešeno. Dodatek: Když jsem napsal, že Najbrt je tunel, tak mi to cenzura smazala. No, možná nechce ŽP mít potíže s ČD, které to také už asi ví, ale je pro ně patrně těžké přiznat barvu. | 22.02.12 - 22:21 |
Zpráva 8443 | AD-Pterák: Pravda jezdí, ale autobusy, o těch vím. Myslel jsem vlaky. FRK | 20.12.11 - 13:10 |
Zpráva 8430 | Bratislava bez Pendolina. Hlavně, že si tahal triko pan Blažek, když prohlašoval, že Pendolino je jeho prioritou. Takže vedoucí pracovník přímo vstoupil do jednání o nerentabilním spoji, prosadil jej, a tím vlastně poškodil vlastní firmu provozem spoje, který nepřinesl žádný finanční přínos, protože cena za jízdenku s místenkou na území ČR byla neúměrně vysoká. A při tom se dalo dojet do Břeclavi jen s místenkou ZSSK Pendolinem a potom pokračovat EC 378. Tento spoj vznikl jen z nabubřelosti papaláše Blažka, nikoliv jako progresivní spoj, cenově vyhovující zákazníkům Českých drah. Nakonec obsazenost to dokázala. A tak se ptám, co ještě pan Blažek pohledává na čelní funkci a.s.Českých drah. FRK | 09.12.11 - 12:22 |
Zpráva 8343 | Od nástupu nové hodnoty DPH se zvýší ceny všeho. Od jídla v obchodech, přes pobyt v nemocnici, pohřby nevyjímaje. Tak proč by nezdražila doprava u jakéhokoliv dopravce. Je to smutné, ale je to tak. Chybu nelze hledat u dodavatelů služeb a výrobků, ale u našich národohospodářů. Takže RJ a St.Ag. se nelze divit, podobně jako se nelze divit v mlékárně, kam jsem si přišel koupit základní potraviny. FRK | 03.10.11 - 21:51 |
Zpráva 8011 | A budeme si i nadále pařit prdel na kožence. FRK | 29.06.11 - 18:57 |
Zpráva 8184 | V 18.35 má moje trochu recesistická poznámka už 10 mínusů. Nikdo ale nenapsal proč s ní nesouhlasí. Proto mínusářům doporučuji jízdu v obou vozidlech a srovnat kvalitu cestování. Potom moji připomínku možná pochopí. FRK | 04.05.11 - 18:41 |