Komentáře uživatele "Jiří Bajer":
Zdroj | Komentář | Datum |
---|---|---|
Zpráva 9925 | Dotaz na autory: Proč jste znění textu s někým nekonzultovali? Text je totiž pod úrovní, která je na ŽP běžná a je to docela škoda :-( "Převodník výkonu" se jako termín nepoužívá a zní to fakt otřesně. Užívají se termíny "trakční měnič" pro měniče, napájející trakční motory, případně "měnič pomocných pohonů" pro měniče, napájející ventilátory chlazení, čerpadla transformátorového oleje, kompresory atp. Z elektrotechniky si vzpomínám na pojmy "výkonový měnič" a "frekvenční měnič", ale v souvislosti s kolejovými vozidly jsem ještě neslyšel ani jeden z nich. | 18.12.17 - 11:14 |
Zpráva 9661 | Určitě přijeďte, je to desátý ročník a bude to stát za to :-) Premiéru má mít IK-Zug, tedy historická souprava v čele s replikou původní parní lokomotivy saské řady IK. Viz. http://www.soeg-zittau.de/cms/index.php?menuid=102&reporeid=185 | 05.08.16 - 17:16 |
Zpráva 9335 | Aleš Liesk. Dovolím si nesouhlasit s tvrzením, že budoucnost patří aluminiu. Proč jsou pak skříně např. pro ICx v klasickém diferenciálním provedení, tzn. z "černého železa"? O patrech pro DB nemluvě. Jinak máte pravdu, ale například provedení klimatizačních jednotek a jiné detaily jsme spolu nekonzultovali. Co se týká první třídy na vysoké podlaze: Z vlastních zkušeností se i v případě nasazení nízkopodlažního vozidla cpe většina lidí nahoru, v případě důchodců s berlemi je to skoro 100% (proč pak právě pro ně stavíme nízkopodlažní jednotky?). Takže toto bych pominul. | 11.08.14 - 21:40 |
Zpráva 9029 | A já děkuji za doplnění mé aktuality o užitečné odkazy ohledně tunelu a stanic :-) | 08.08.13 - 20:48 |
Zpráva 8805 | Díky za kontrolu, připomínky a úpravy textu, pro mne opět další informace do budoucna pro psaní dalších aktualit :) | 06.01.13 - 19:35 |
Zpráva 8582 | Sim: "Zarazit" jedno patro u tornáda by znamenalo tak zásadní bouračku skříně, že by levněji vyšly nové jednotky ;) To není jako krátká a lehká skříň Regionohy, tornádo musí v tlaku vydržet minimálně 1500 kN a tady končí sranda. U patrových vozů lze sílu ze spodku celkem snadno rozdělit do všech tří rovin (tzn. spodek vozu, mezipodlaha a střecha, bočnice to pak celé podrží pohromadě), ale u jednopodlažního vozu je takový zásah spojen s výrazným zesílením spodku, což se na existující skříni provádí dost obtížně. Výroba nových vozů by byla jednodušší, cenově srovnatelná a přinesla by stejný koncový efekt. | 24.04.12 - 10:21 |