..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jiří Bajer":

ZdrojKomentářDatum
Zpráva 9661Určitě přijeďte, je to desátý ročník a bude to stát za to :-) Premiéru má mít IK-Zug, tedy historická souprava v čele s replikou původní parní lokomotivy saské řady IK.

Viz. http://www.soeg-zittau.de/cms/index.php?menuid=102&reporeid=185
05.08.16 - 17:16
Zpráva 9335Aleš Liesk. Dovolím si nesouhlasit s tvrzením, že budoucnost patří aluminiu. Proč jsou pak skříně např. pro ICx v klasickém diferenciálním provedení, tzn. z "černého železa"? O patrech pro DB nemluvě.

Jinak máte pravdu, ale například provedení klimatizačních jednotek a jiné detaily jsme spolu nekonzultovali. Co se týká první třídy na vysoké podlaze: Z vlastních zkušeností se i v případě nasazení nízkopodlažního vozidla cpe většina lidí nahoru, v případě důchodců s berlemi je to skoro 100% (proč pak právě pro ně stavíme nízkopodlažní jednotky?). Takže toto bych pominul.
11.08.14 - 21:40
Zpráva 9029A já děkuji za doplnění mé aktuality o užitečné odkazy ohledně tunelu a stanic :-)08.08.13 - 20:48
Zpráva 8805Díky za kontrolu, připomínky a úpravy textu, pro mne opět další informace do budoucna pro psaní dalších aktualit :)06.01.13 - 19:35
Zpráva 8582Sim: "Zarazit" jedno patro u tornáda by znamenalo tak zásadní bouračku skříně, že by levněji vyšly nové jednotky ;) To není jako krátká a lehká skříň Regionohy, tornádo musí v tlaku vydržet minimálně 1500 kN a tady končí sranda. U patrových vozů lze sílu ze spodku celkem snadno rozdělit do všech tří rovin (tzn. spodek vozu, mezipodlaha a střecha, bočnice to pak celé podrží pohromadě), ale u jednopodlažního vozu je takový zásah spojen s výrazným zesílením spodku, což se na existující skříni provádí dost obtížně. Výroba nových vozů by byla jednodušší, cenově srovnatelná a přinesla by stejný koncový efekt.24.04.12 - 10:21