..: České dráhy hledají uživatele pro testování mobilní aplikace :..

Mobilní eshop ČD: titulní strana, foto: České dráhy/ŽelPage Praha — Cestující Českých drah s chytrými telefony se mohou už v následujících měsících dočkat mobilní aplikace pro komplexní odbavení a informování. Dráhy hledají aktivní cestující s mobily platforem Apple iOS či Android, kteří by se chtěli podílet na testování první verze aplikace. Zapojit se bude možné od poloviny prosince 2013 a do konce března 2014. Podmínkou je telefon s Androidem 2.3 a vyšším, nebo iPhone s iOS 5 či pozdějším, základní informatická gramotnost a znalost práce s chytrými telefony, datový tarif a hlavně pravidelné cestování vlaky Českých drah. Zájemci mohou kontaktovat Tomáše Kohoutka z generálního ředitelství, kdy v přihlášce uvedou svůj věk, vzdělání, profesi, zájmy, využívané aplikace a hlavně typ zařízení s verzí operačního systému. Vybraní testeři budou po podpisu dohody o mlčenlivosti zapojeni do testovacího programu. Na jeho konci 5 nejaktivnějších získá Kilometrickou banku na 2.000 km vlaky ČD.

Zdroj: České dráhy


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 9.12.2013 (13:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby Pozvánky

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
10.08.2014 (9:15)  
Já bych se zeptal prostě a jasně? Jak to s tou aplikací vypadá a kdy bude, protože je zajímavé, že konkurence má jak dobré mobilní weby, tak aplikace. Já si hlavně myslím, že by bylo dobré sáhnout před spuštěním aplikace do webu, mobilního webu a palubních portálů, aby se sjednotila jejich podoba a pokud možno i obsah. Hlavně si myslím, že největší rezervy jsou v webech. Takže asi tak.

Já si myslím, že zásadní by bylo více uplatnit najbrt a fedru v webech a aplikacích. To znamená víc piktogramů a méněě slov. Ale to, jak si představuji web a aplikace ČD by bylo na dosti dlouhou debatu, kterou jsem již vedl s Josefem Petrákem.
21.01.2014 (10:02)  
Dobrý den, okruh testerů je již uzavřen. Dovolím si krátké shrnutí posledních komentářů.
Lol Phirae: NDA je naprosto normální při testování. Pokud byste byli majiteli firmy, nechtěli byste, aby se aplikace a její Know How dostalo do rukou konkurence před zveřejněním oficiální verze.

turista: zadarmo to určitě není ;-)
29.12.2013 (23:41)  
Lol Phirae: Tenhle postup, tedy zveřejnění beta verze ve storu, udělala Student Agency a dostalo se jí jen šílené negativní reakce plus posměchu od jednoho z českých dodavatelů mobilní aplikací, fy. Inmite. :) Nevidím důvod, proč tedy opakovat stejné chyby, když se z nich můžeme poučit.
29.12.2013 (17:10)  
@JP, turista: Víte, za normální bych považoval hodit to jako veřejnou beta verzi na Google Play/App Store s tím, že tam zabuduju nějaké feedback tlačítko a debug featury pro hlášení chyb. Skutečně nevidím, co je na té kravině tak zázračného, abych měl někam posílat přihlášky s motivačními dopisy a podepisovat NDA. Takovou věc jako naprostou samozřejmost nabízejí již dnes tuny aerolinek, včetně ČSA. Viz http://www.csa.cz/cs/portal/info-and-services/services-csa/odbaveni_sub/mici_info.htm

O tom by se dalo uvažovat u placených testerů, ne s tím, že do placu hodí ČD takovou zoufalost jako je 5 KB. :-))))
17.12.2013 (15:05)  
Přihláška? NDA? Na GŘ jsou jinak zdrávi?

NDA je docela normální. Když někde pracujete jako tester připravovaného softwaru či počítačové hry, tak taky nesmíte vykecávat, co tam bude nového.

Jiná věc je, že ČD nenabízí prakticky žádnou odměnu. Ale to je jejich věc. Asi si myslí, že fanoušků železnice a chytrých telefonů najdou i tak dost.
15.12.2013 (19:16)  
Lol Phirae: Co je na tom divného? :)
Milan zary: To pochybuju. Tohle není marketingová akce, co má lidi přinutit jezdit víc, ale nabídka pro ty, co mají důvod cestovat a chtějí pomoct s vyladěním jedné novinky, co jim to v budoucnu zpříjemní.
registrovaný uživatel Milan zary  mail  
14.12.2013 (10:10)  
Nevite, jesli cesty/jizdenky v case testovani nam budou preplaceni?- rad bych to vedel.
12.12.2013 (13:30)  
Přihláška? NDA? Na GŘ jsou jinak zdrávi?
registrovaný uživatel Sim 
12.12.2013 (12:57)  
JiříK. > kdyz zminujete jidelni listky v klopidle ... stale jeste to jde objednavat pouze pres externi web, nebo uz konecne je zprovozneno objednavani po intranetu?
12.12.2013 (10:35)  
M: Zas když jezdíte často, tak si to číslo InKarty i platební karty zapamatujete :-) Ale i tak je to zdržující, byť s Mastercard Mobile se už leccos zlepšilo.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko