..: První návrh jízdního řádu 2012 je právě připomínkován :..

Jízdní řád platný od 13. června 2010 Praha — Na stránkách většiny krajských úřadů, které jsou objednateli regionální dopravy v ČR, se již tradičně v uplynulých týdnech objevily první návrhy jízdních řádů pro rok 2012 s výzvou k odeslání připomínek. Ta má v každém kraji jiné termíny (v některých případech již v následujícím týdnu) a jiné podmínky, někde například očekávají připomínky výhradně prostřednictvím obcí, jinde i od občanů. Každopádně ve všech případech je třeba připomínky zaslat příslušnému krajskému úřadu, nikoliv dopravci. S výjimkou Pardubického kraje, kde jsme již informovali o připravovaných rozsáhlých strukturálních změnách v souvislosti se zavedením IDS IREDO, jsou změny v jiných krajích prozatím bez komentáře. Pokud jde o dálkovou dopravu, samo ministerstvo za sebe návrhy nepublikovalo, nicméně mnohé lze vyčíst právě z krajských úřadů. Žádný z dopravců ani správce infrastruktury ani letos návrhy v tomto stádiu příprav nezveřejnil. Nezbývá tedy než ještě jednou varovat — uvedené návrhy jsou podklady k jednání a od konečného jízdního řádu se mohou i výrazně lišit.

Zdroj: MDČR, kraje ČR


Redakce ŽelPage Poslat mail autorovi | 10.7.2011 (14:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   
28.07.2011 (14:43)  
Nevím, jestli už to sem někdo napsal, ale vzhledem k tomu, že se mi nepodařilo otevřít hypertextový odkaz na změny JŘ v Olomouckém kraji, uvádím adresu, na níž jsem to našel:

http://www.kr-olomoucky.cz/navrh-jizdnich-radu-drazni-dopravy-trati-na-uzemi-olomouckeho-kraje-pro-obdobi-2011-2012-aktuality-206.html
registrovaný uživatel vjta00  mail  
17.07.2011 (11:41)  
Zlatý JŘ 2011 / 2012 oproti řazení vlaků :)
registrovaný uživatel Kakov 
15.07.2011 (15:25)  
měl bych jeden dotaz na lépe informované, v návrhu na 170 je zastávka kařez a zastavuje od vyhlášení, nevíte někdo prosím kdy se to tak dá očekávat??
registrovaný uživatel Kakov 
15.07.2011 (10:06)  
Nechic:
jojo toto je svatá pravda, vlaky navazujou na ty vyšší, to je jeden z důvodů, proč jsou EC tak přeplněné, stal se regulérní součástí systému a většinou pokud někde jezdí EC, nedá se rozumě přesedat z R na navazující Os a jezdit Os i přesto, ze by to vzdáleností šlo se vůbec nedá....

příklad chci jet z Plzně do Mirošova, všechny Os v Rokycanech navazujou na R, jet Plzeň-Rokycany Os znamená většinou čekat 50 minut na přípoj......

a pak se tu člověk dočte jak si v R do Prahy nesedne, protože ho zaplnili lidi z Os....
registrovaný uživatel Nechic  mail  
15.07.2011 (8:52)  
K nelibosti některých z vás jsem dnes použil EC 275 na relaci Kolin - PCE, protože na něj v PCE navazoval osobák a v Kolíně navazovalo EC na můj rychlík, jinak bych si pěkně počekal při přestupech. Takových relací podle mne bude hafo, protože EC/IC má většinou v každé stanici přípoje většinou do všech stran a rychlik ostrouhá... Proto jsem rozhodně proti zpoplatnění EC/IC, když jsou součástí té taktové sítě.
15.07.2011 (0:43)  
(OT) A já mysll, že velmi vyklepaný křáp. :)))
registrovaný uživatel M 
15.07.2011 (0:35)  
Vlak vyssi kvality
registrovaný uživatel Kakov 
14.07.2011 (14:43)  
prosim co je to VVK?
registrovaný uživatel Nechic  mail  
14.07.2011 (10:52)  
M: Protimluv to není. Ano budou posíleny B/Bmee v případě enormní obsazenosti, ale ten vlak nebude zastavovat v každé větší obci jako ty béčkové rychlíky. Hlavní problém je spíš ta snížená rychlost těch "posilových" vagonů...
14.07.2011 (0:17)  
Pokud ne, tak ma mit narok na slevu ve VVK? Pokud ano, tak v cem je rozdil proti te SC mistence?
VVK je obyčejný vlak jako každý jiný (kromě SC a pár dalších). Proto ho dotuje ministerstvo a proto v něm požaduje stejné jízdné bez příplatků jako v jakémkoliv jiném vlaku.

Tu bych provedl proste tak, ze ve vlacich mimo ZDO by proste neplatilo dotovane studentske jizdne.
To byste provedl jako ministr nebo jako soukromý dopravce?
  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko