..: Pozvánka: Krokodýlem do Hevlína a Jemnice :..

Motorový vůz M286.1032 na trati z Bruntálu do Malé Morávky, foto: Miloš Stloukal Hevlín/Jemnice — Nový jízdní řád 2010/2011 znamenal konec pravidelné osobní dopravy na několika regionálních tratích. Dvě z postižených jsou trať 245 z Hrušovan nad Jevišovkou do Hevlína a trať 243 z Moravských Budějovic do Jemnice. Další existence těchto tratí je značně nejasná a uvažuje se o jejich úředním zrušení a teoreticky i o fyzické likvidaci. Proto by vás pořadatelé následující akce rádi pozvali na jednu z posledních možností si tyto dvě lokálky projet osobní vlakem. Mimořádný vlak, vedený motorovým vozem M 286.1032, vyrazí 19. února 2011 v 8.30 z železniční stanice Brno hlavní nádraží. Trasa je naplánovaná po ose Brno – Střelice – Hrušovany nad Jevišovkou – Hevlín – Znojmo – Moravské Budějovice – Jemnice – Okříšky – Brno hlavní nádraží. Návrat je plánován na 17.30, ale tento údaj se může změnit v závislosti na dopravní situaci. Na obou zmiňovaných lokálkách bude čas na několik fotozastávek. Kapacita akce je omezená, proto případné zájemce prosím o co nejrychlejší rezervaci na e-mailu JuraMarek@seznam.cz. Jízdné činí 590 korun a z důvodu finančního krytí dopravci musí být uhrazeno předem na účet. Minimální počet účastníků pro uskutečnění akce je 40. Pokud by se akce z důvodu malého zájmu neuskutečnila, bude vám uhrazené jízdné samozřejmě vráceno zpět. Na palubě vlaku bude připraveno občerstvení ve formě alko a nealko nápojů, párků atd.


Mařin Poslat mail autorovi | 11.1.2011 (19:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Pozvánky

Další z regionu ČR Jihomoravský


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Mařin  mail  
14.01.2011 (8:09)  
POslední volné místo.. Má někdo zájem??
14.01.2011 (7:30)  
mahathma: Ovšem často jen kvůli neschopnosti naplánovat jízdní řád tak, aby vyhovoval co největšímu počtu lidí. Mnohá spojení, která obsahuje současný jízdní řád, jsou naprosto nepoužitelná, protože a) jsou v nešikovných časech a dlouhých intervalech a b) vzájemně na sebe nenavazují, navíc c) jsou zpomalována různými úklady, například "dáváním přednosti" autům na přejezdech, i když pro auta "svítí červená", dále pak nevyhovujícím stavem kolejí jako takových (rozbité styky, nedostatek převýšení v obloucích, pomalé stavění vlakových cest), což vše jízdu navíc (spolu s monopolem a nerovnými podmínkami v dopravě) prodražuje, takže není divu, že o pomalé a drahé spojení plné dlouhého čekání (na často neútulné vozy) není zájem.
12.01.2011 (21:06)  
Áno, uznávam, že táto cesta má 290 km, to som si predtým nevšimol. Prepočítané na 1 km to nie je veľký rozdiel. Ale na druhej strane, akcia sa uskutoční pri minimálnom počte 40 účastníkov. V bežných lokálkach a osobákoch často býva cestujúcich oveľa menej.
12.01.2011 (20:08)  
Mařin : vemte si dovolenou. Odkud ?

Nástup dovolené určuje zaměstnavatel (podle plánu dovolených) nikoli zaměstnanec podle toho jak potřebuje uspokojovat svoje "šotoušské" potřeby ...
registrovaný uživatel Mařin  mail  
12.01.2011 (9:56)  
A jen doplním že pro trať Hrušovany - Hevlín stále běží řízení o zrušení dráhy...
11.01.2011 (23:11)  
Jiří Hovorka) Ale zase se to rozpočítává na větší službu, než jeden vlak. Plus teda ČD nevydělávají jen na zákaznickém jízdném 1-2 Kč/km, ale třeba mezinárodním jízdném, obyč. jízdném a dalších věcech. Tohle prostě není možná absolutně porovnávat.
11.01.2011 (23:08)  
JP - neříkejte, že všichni dispečeři patří pod SŽDC. Co třeba ti lokomotivní, vlakových čet,..? Myslím si, že těch lidí, co se musí živit je povícero než jen zaplacení "posádky" jednoho vlaku pro příležitostnou jízdu.
11.01.2011 (22:09)  
Jiří Hovorka) Práce dispečerů je smluvně vykonávána pro SŽDC, takže tam ČD nedávají ze svého nic.
11.01.2011 (21:56)  
akorát organizátor jízdy nemusí platit pokladní, všelijaké dispečery, údržbu prostor ... To je myslím dost zásadní rozdíl
registrovaný uživatel Mr. T 
11.01.2011 (21:08)  
To je pech. Zrovna jsme v práci...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko