..: České dráhy už se nebudou přizpůsobovat :..

Dabilor Stálezelený, bývalý generální ředitel ČD, foto: Wild Duck Zelená Lhota — Nový zákaznický přístup, který v podstatě znamená rezignaci na veškeré snahy o zlepšení situace na železnici, oznámily České dráhy na včerejší tiskové konferenci. „Konzultovali jsme současnou situaci s bývalým generálním ředitelem, Dabilorem Stálezeleným,“ přiznává barvu tiskový mluvčí drah Jakub Ondřala, „a usoudili jsme, že jsme to byli celou dobu my, kdo se musel někomu přizpůsobovat – cestujícím, krajským úřadům, ministerstvu… Nyní máme desetileté smlouvy a odteď se neměníme. Odteď se všechno bude přizpůsobovat nám – tedy včetně Vás, vážení cestující. Zkrátka a dobře, České dráhy se teď už nikomu přizpůsobovat nebudou.“

Nekončící stížnosti na kvalitu železniční dopravy, úbytek cestujících, nízká image drah u veřejnosti… Ani železničáři už nechtějí jezdit vlakem, dva tisíce korun ročně jim přijde za služby ČD tak přemrštěná částka, že je důvodem ke stávce. „Dospěli jsme k názoru, že takhle to dál nejde, pořád jsme se snažili přizpůsobit, ale nikam to nevedlo,“ popisuje skutečný stav věci Ondřala. „Proto jsme odvolali připravovaný projekt slevových karet In–Cold pro jízdu v netopících vozech, stejně jako související relační jízdenky e–Hranostaj. Rozhodli jsme se zkrátka odteď už nic neměnit.“

Cestující si musejí zvykat

Aby nebyla tato změna myšlení příliš velkým šokem pro cestující, je k volnému stažení nová softwarová aplikace, která má zákazníkům pomoci sžít se s přetrvávajícími standardy. Podle přístupu k cestujícím, kteří si na úroveň cestování vytrvale stěžují, byl program pojmenován in–sekticid. Klient, zklamaný z cesty vlakem, si v menu navolí konkrétní věc(i), se kterými nebyl spokojen, a na jejich základě dostane tipy, které problém odlehčí, aby příště neměl pocit, že si musí opět stěžovat.

Ukázka programu in-sekticid, foto: Wild Duck Ukázka programu in-sekticid, foto: Wild Duck

Nový program je zároveň dobrým monitorovacím nástrojem, v jakých regionech a spojích jezdí cestující, kteří mají stále ještě potřebu si stěžovat. "Podle toho bude pak vypadat přístup personálu cestujícím, aniž bychom ovšem něco přizpůsobili. Automaticky filtrujeme doručená data," poodhaluje Ondřala funkce programu, „například stížnost že nejde otevřít okno nebereme jako relevantní od zákazníka, který si předtím stěžoval, že nemohl okno zavřít.“ První poznatky z nového programu budou prezentovány již na Apríla.

Zdroj: Agentury Wild Duck a JPP


Tomáš Kraus Poslat mail autorovi | 1.4.2010 (8:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Fikce a vtipy

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel kraken 
01.04.2010 (21:48)  
Tak to už se ČD pěkně rychle řítí do zkázy :-)
01.04.2010 (17:11)  
chtělo by to ještě doplnit další bod k sedačkám, a to "kde?" nebo "nenašel jsem ji" a při dnešním havarijním vozovým parku bych doplnil břinknutí do hlavy od padajícího lehátka (např. u vozů B255). Tam bych navíc vyžadoval fotografii monoklu a kopii (scan) lékařského potvrzení.... :-)
registrovaný uživatel EC 174  mail  
01.04.2010 (13:00)  
"děravá sedačka - uveďte rozpětí otvoru" - nejlepší!!
dopisovatel nebo člen ŽP topič  mail  
01.04.2010 (12:37)  
TTtrain: Místo standardního WC se zavádí vytérovaná pisoárová stěna se žlábkem. Pro větší potřebu dřevěná deska s kruhovým otvorem a dřevěným deklem a vstup bude řešen dřevěnými dveřmi s vyřezaným srdcovým otvorem zavěšenými na pantech z rozřezaných motocyklových pneuplášťů. Jištění dveří proti otevření je provedeno kovovou petličkou s očkem. Místo toaletního papíru se cestující musí spokojit s nařezanými osmerkami stránek starších vydání železničního odborářského měsíčníku "Modrá armáda - strážkyně sociálních jistot".
01.04.2010 (12:27)  
Odpoveď na poslední stížnost kdy místo 2x451 jela jedna: Místa k stání jsou plnohodnotnou nabídkou. Navrhl bych podívat se do historie, kdy k stání byla 4. třída, ovšem cenově odpovídající polovině druhé.
registrovaný uživatel M 
01.04.2010 (11:35)  
Ze vas to rouhani furt bavi - malokrat se vam ta predpoved vyplnila?:-( Radeji piste neco futuristickeho - treba ze koridory budou s prumernou rychlosti 200 a regionalky nebudou jezdit to, co jezdi. At clovek nema hruzu z toho, ze se "predpoved zase vyplni"...
registrovaný uživatel TTtrain  mail  
01.04.2010 (11:13)  
Ode dneška se oficiálně mění 1. vozová třída ve vnitropodnikovou dopravu ČD. Každé kupé bude opatřeno kličkou ve tvaru pěticípé hvězdy a ostatnímu substrátu bude vstup přísně zakázán. Jako kompenzace absence 1. třídy budou řazeny vozy kategorie "In-socka", opatřené pouze asfaltovou podlahou, cestující je povinen si přinést vlastní židli na sezení, případně záchodový zvon, sloužící jako madlo pro přisátí ke stropu. Taktéž se zavádí povinné vstupné na perón ve výši 10,- Kč. Výtěžek bude použit na benefity pro chudáčky plačící odboráře.
01.04.2010 (11:02)  
Vousáč: Kdyby v nějakém krámku zdražili počítače ze stokoruny na tisícikorunu, tak budu nadšený z toho, že je mám stále za směšnou desetinu ceny.
registrovaný uživatel Sim 
01.04.2010 (10:54)  
Bohuzel system dotazu a stiznosti aprilovy neni :-(

Na dotazy odpovida kafemlejnek - po upozorneni, ze univerzalni odpoved mi nijak nepomohla mi znovu mlejnek namlel zcela totoznou odpoved. A to vse na dotaz, jehoz zodpovezeni by vlastne ulehcilo pracovnikum drahy praci (a me nervy).

Se stiznostma a reklamacema je to zrovna tak - pokud pri snaze stezovat si kvuli mistence dostanu univerzalni odpoved "Sedite? Tak na co si stezujete?" a pri nasledne reklamaci jim nestaci listek z unipaje a chcou po me "vytisk z moji tiskarny", rekl bych, ze se opravdu draha heslem v nadpisu ridi.

Clanek sam o sobe prijemny, bohuzel diky (nejen) uvedenemu se tomu ale zas tak nesmeju.

Lepsi by mi prisla zprava ve stylu "Sprejeri prebarvili 749 do balkanskeho schematu barev a CD ted pracne barvu sundava a snazi se restaurovat puvodni opryskany kabat" ... i kdyz, zrovna tady bych si taky nebyl jistej tim, jestli by se to vlastne stat nemohlo O:-)
01.04.2010 (10:39)  
Je ,,apríl",ale přesto:pokud by se měly zdražit desetinásobně třeba počítače,také by se to mnoha lidem nelíbilo. Takže se není co divit,že při očekávaném desetinásobném zdražení benefitů se odbory ozvou. A ještě něco,ne apríl:jak přišel autor na ony dva tisíce? POdle srovnání Železniční průkazky s In-Gold vychází cena cca 7 500,to jest daň 750 Kč. Ale i to je dost sprosté,vzhledem k tomu,co je v sázce.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko