..: Návrh jízdního řádu ČD 2008 :..

Ilustrační obrázekPraha - Na internetu se již objevil Návrh JŘ 2007/08. Dodávám, že jde o pracovní materiál, nikoliv schválený jízdní řád, a jako již tradičně nás ještě čeká mnoho změn. Navržený rozsah dopravy je podmíněn uzavřením smluv s ministerstvem a kraji, přidělením kapacity železniční dopravní cesty atd., některé odvážné obchodní projekty se nemusí vůbec realizovat a naopak se mohou ještě objevit další. Návrhy na úpravu jízdního řádu je vhodné adresovat na obce a krajské úřady.


PES38 | 12.4.2007 (23:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel mira11 
05.11.2007 (15:48)  
nechapu proc os na trati 090 z Roudnice nad Lab. do Usti v 6:40 ma jet o 8 min driv kdyz uz teb by tam mel byt pred 7:30 a vsichni krasne vse stihaji, me prijizdi autobus do Roudnice v 6:35 a uz takhle mam problem stihat ale kdyz dojde k posunuti budu muset jezdit vlakem v 7:02 a to nemam nejmensi sanci stihnout vyucovani od 8:00 kdyz mam skolu 25min od nadrazi
registrovaný uživatel Ivča  mail  
23.10.2007 (8:52)  
Po přečtení návrhu jízdního řádu 2008 na trati 070 jsem se zase zhrozila. Nechápu logiku stálého posouvání odjezdů vlaků (např.vlak 9503 ze Všetat odjezd v 6.25 jezdí pravidelně přeplněný, takže se dle mého názoru osvědčil, ale je bohužel zrušen). Lidé si na spoje již zvykli, upravili si dle jízdního řádu pracovní dobu, což přináší velké problémy u zaměstnavatele a každý rok mi zaměstnavatel nebude chtít tolerovat změny. Vůbec se mi tyto chaotické posuny jízdních řádů nelíbí a určitě nejsem jediná. Zajímalo by mě, kdo jízdní řády neustále mění, ale určitě to není člověk, který jezdí denně vlakem. Možná byste se měli nad tím zamyslet a stanovit pevné jízdní řády, které se budou upravovat nanejvýš o "minuty", možná by to chtělo personální změnu.
21.04.2007 (11:33)  
Mimochodem, nádherné nepřípoje jsou z tratě Nezvěstice - Rokycany na rychlíky Plzeň - Praha v odpoledních hodinách. Že je oblast spádována do Plzně, je jasné, ale proč jiným cestujícím takto zmařit jízdu jen proto, že nemůže osobák přijet o pět minut dřív? Nebo že by byl na vině také stav tratě a traťová rychlost se svými omezeními, případně neostatek výhyben? Je to velká škoda.
21.04.2007 (11:27)  
Trať 113: Zarážející je, že k tomu nejsou dosud žádné informace. Asi nejen mě by zajímalo, zda jde o výluku anebo o trvalé zastavení provozu. Máte-li někdo informace, prosím sem s nimi.

Nepřípoje obecně jsou velkým zlem z hlediska využitelnosti železniční dopravy. Má-li mi ujet spoj takto řízeně o pět minut, pravděpodobně železnici k dopravě vůbec nevyužiji. Obdobné chování předpokládám u většiny populace. Je toto cílem těch, kteří dopravu organizují nebo objednávají?
17.04.2007 (8:44)  
TO BY MUSELO JÍT STÁHNOUT TAKHLE VELIKÝ SOUBOR KDO JE PŘIPOJENÝ PŘES GPRS TAK NEMÁ NÁROK HLAVNĚ ŽE PLATÍM 850 KORUN
16.04.2007 (11:22)  
Souhlas projíždět Beroun je hovadina.Asi aby tim lidi nejezdili.
16.04.2007 (10:29)  
Je sice fajn že se má přidat další R v relaci Praha - Domažlice - Nürnberg, jednoznačně schvaluju, ale proboha, kdo pořád prosazuje, aby všechny domažlické rychlíky projížděly Beroun? (v Hořovicích a Rokycanech staví) To že tyto vlaky táhnou 3 ošuntělé Bimzy DB Regio které pokračují na spěšňáku za hranice, je činí natolik prestižními, aby na trati s rychlostmi kolem 90 km/h projížděly město s desítkami tisíc obyvatel? Trpí tím hlavně relace Plzeň - Beroun, případně Plzeň - města na trati 171. Od nového GVD tedy přicházejí tito cestující o spojení do Plzně na 7 ranní a z Plzně v 5 odpoledne?
registrovaný uživatel M 
15.04.2007 (20:34)  
V tom Usti jsou vubec experti mam pocit... Vloni utnuli autobusy, letos teda aji vlaky...
registrovaný uživatel Frava  mail  
15.04.2007 (9:38)  
Koukám, že na trati 120 skončily osobáky v úseku Milostín - Žatec. Ústecký kraj se snaží co jen mu síly stačí.
14.04.2007 (21:30)  
Petr Krček: Tak ale zase chtít rychlík v Lovosicích každou hodinu, to už je trochu moc....
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko