..: Stržená trolej u Čerčan :..

Ilustrační obrázek Benešovsko - dnes v podvečer došlo k mimořádné události na trati 221 v úseku Čerčany - Pyšely. Spadlé dráty přes obě traťové koleje způsobily více jak dvouhodinovou neprůjezdnost této trati. Rychlík 648 z Českých Budějovic uvázl a do cílové stanice přijel se zpožděním 115 minut. Obratový vlak Vlak R 649 v současnosti míří do Č. Budějovic s více jak hodinovým zpožděním, i když původní prognózy mluvily o jeho odřeknutí.

Během záchranných prací v poškozeném úseku byl za standardní spoj linky S9 (zřejmě Os 9154 s odjezdem v 21:37) vypraven náhradní osobní vlak z Benešova do Čerčan řazený motorovým vozem řady 810. Jeho obsazenost byla ovšem sporadická.

Mimořádnost se nevyhnula ani vlaku Ex 100 Jóže Plečnik z Ljubljany, který byl odstaven v Benešově u Prahy a v těsném závěsu za vlakem 648 dojel do Prahy se zpožděním více jak 60 minut. Největší komplikace vznikly pro jednu cestující do Běloruska, která chtěla pokračovat lůžkovým vlakem Vltava. Dispečer jí nakonec přípojný vlak pozdržel a přistavil expres na stejné nástupiště pro rychlejší přestup. Cestující, kteří chtěli odjet s R 225 Šířava do Zábřehu na Moravě, museli využít vlak R 421 Excelsior, který bude mimořádně stavět. Ti, kteří pokračovali na Slovensko, zřejmě dostanou změnené lůžkové rezervace na tento spoj.

Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek

Zdroj: ŽelPage; foto: Josef Petrák, Tomáš Kubovec


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 11.7.2008 (22:18)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Praha ČR Středočeský


registrovaný uživatel karosa  mail  
12.07.2008 (10:37)  
Copak, té 1650 celkem o nic nešlo, horší to bylo pro 377 a zejména pro Excela, který čekal na lůžka od 377.A hlavně to odnesli ti cestující, kteří jeli od Budějic na Slovač 648 a nestihli Šíravu, teď ještě čekat s Excelem...
dopisovatel nebo člen ŽP Špáňa  mail  
12.07.2008 (9:23)  
Veselo bylo i v Srbsku u Berouna kde EN 377 sražil ženu, odksákal to i Sp 1650, který zůstal stát na Karlštejně a Excelsior který si od EN přebírá vozy.

EN 377 - 140'
R 421 - 143'
Sp 1650 - 39'
12.07.2008 (0:09)  
Na R 649 (cca 70 minut zpoždění) byla vypravena náhradní souprava "BDbm(r)see,B,2*Bt", rychlík částečně nahradil odřeknuté Os 9157 a Os 9159. Další Os 9161 měl 40 minut zpoždění. To vše způsobilo i zpoždění přípojných vlaků: 9233 107 minut, 8281 49 minut, 19121 49 minut, 26116 69 minut, 9042 58 minut, 9277 60 minut. 9150 nabral v úseku Senohraby - Strančice 120 minut, 9157 ve Strančicích otočil na 9152 (ten tak byl v úseku Čerčany(Benešov?) - Strančice odřeknut), 9154 cca půlhodiny opožděn, 9156 odřeknut a zcela nahrazen Sp1836 (cca o půl hodiny později).
registrovaný uživatel Mrak 
11.07.2008 (23:15)  
U Usti nad Labem bylo taky veselo, R616 Krusnohor nestihl ani dojet na zapad, tam pak hodinu stal, nacez byl odtlacen zpet na hlavni, a pak poslan jako zastavkovy do Mostu, kde mel uz peknych 133 minut. Myslim, ze tam po bource nejak popadalo vedeni, takze to tam bylo bez proudu, v useku mezi Ustim a Chabarovicema se jelo v nezavisly trakci.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2017 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko