..: Porucha Regionovy narušila provoz :..

Ilustrační obrázek Kostelec u Jihlavy - Když v neděli 3.2.2008 došlo k provozní poruše na stroji 814.010 Regionova v Kostelci u Jihlavy, začala ŽelPage sledovat spolehlivost těchto jednotek. Dle zjištěných informací zůstal v stroj stát v Kostelci na výměnách. Jak potvrdil strojmistr z PP Telč, "Prý najeli na výměny a regionova ztuhla. Zablokovala se kola a cestující museli vlak opustit."

Mimořádnost se vyskytla na vlaku 28321 z Kostelce do Slavonic, kde zablokovala provoz a v úseku Kostelec u Jihlavy - Třešť se dostala ke slovu NAD. Vlak 28321 byl z Třeště do Slavonic veden motorovým vozem řady 810 a opožděn o 80 minut. Další vlak, Os 28316 byl v úseku Telč - Třešť řazen ve složení 810+810. V této soupravě se vezl strojmistr z Telče (následně odjel z Třeště s prvním strojem do Kostelce), strojvedoucí a průvodčí z Os 28316. Posádka Os 28321, která přijela autobusem ND, se vydala druhým orchestrionem na trať jako zpožděný Os 28321.

Podle serveru jednotky 814 a našich vlastních záznamů jsou poruchy tohoto typu již minimální. Spíše se však objevují jiné, například ukroucená kardanová hřídel, škubání při jízdě z klesání výběhem, porucha WC, problémy s nerovnoměrným vytápěním salónu, zamlžování oken na stanovišti, přepínače směrů, apod. Dlouhodobým problémem, způsobujícím provozní komplikace na kopcovitých tratích, zůstává špatná koncepce pohonu s krajní hnací nápravou. Za zvláštní zmínku stojí i kuriózní dvojice nehod, při nichž se během vichřice Emma lehce poškodily den po sobě na stejném vlaku 2643 a téměř stejném místě u Krásné Lípy o spadlý strom nejdříve 814.016 (ta se vyšinula a dopadla o něco hůře) a druhý den i 814.017.

Zdroje: vlastní pozorování, server Jednotky 814

Ilustrační foto: JTB


Jan Máca Poslat mail autorovi | 7.4.2008 (20:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Ústecký ČR Vysočina Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel PPeťa 
07.04.2008 (20:49)  
nefaká (nefunguje) odkaz na jednotky 814.cz!!!
dopisovatel nebo člen ŽP mouka  mail  
07.04.2008 (20:36)  
Je to takový zmatečný s číslama vlaků. Další vlak, Os 28316 byl v úseku Telč - Třešť řazen ve složení 810+810. V této soupravě se vezl strojmistr z Telče (následně odjel z Třeště s prvním spojem do Kostelce), strojvedoucí a průvodčí z Os 28316.
Je snad logický, že ve vlaku 23816 byl fíra a průvodčí z vlaku 23816, čím to bude?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko