..: Monografie stanic: Adršpach :..

Ilustrační obrázekAdršpach - Dopravna D3 ležící na trati 047 s budovou v Km 24.7 trati Trutnov - Teplice nad Metují. Dopravna má v současnosti 3 koleje z toho jedna je průjezdná, druhá (blíže k budově) se skladištěm. Tato kolej slouží výjimečně k nakládce dřeva, ale častěji k objíždění souprav vlaků, které zde končí. Nakonec třetí kolej je na tom asi nejhůře, je zarostlá trávou a nepoužívá se. Hlavní význam stanice je vidět v letním období, protože v bezprostřední blízkosti stanice je známé Adšpašsko-Teplické skalní město. Někdy ani soupravy složené s motorového vozu 810 a přívěsného 015 mají co dělat, aby všechny cestující převezli. Ve stanici od května do září pracuje pokladní. V nejbližší době by se mělo celé nádraží opravit ale zatím se nic neděje. Měla by se odstranit první kolej se skladištěm a opravit druhou a třetí kolej, mezi kterými vznikne moderní nástupiště. Dále by měla být stanice vybavena samovratnými výhybkami s ohřevem na plyn a obec Adršpach by měla upravit přednádražní prostor. Zní to jako hezká budoucnost této malé staničky, uvidíme co z toho bude pravda.

Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek

Ilustrační foto autor


Tomáš Ságner Poslat mail autorovi | 3.2.2008 (12:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Reportáže

Další z regionu ČR Královéhradecký


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel maaaca 
04.02.2008 (20:28)  
Naklady vyjimecne je-li na 026 vyluka a 854, rozbije-li se 810.
04.02.2008 (20:33)  


a občas 2 x 751 když jedou do depa to jsou pak zajímavý soupravy
04.02.2008 (17:53)  
BorisZamracena: naklady nevim, ale v lete je tu mozne narazit na 854ky..Ale i ty naklady bych nevylucoval, je to spojnice 032 a 026 kde nakladu jezdi pomerne dost...
dopisovatel nebo člen ŽP mouka  mail  
04.02.2008 (17:50)  
František: Křižovat se dá i přestavěním na kolej obsazenou nákladními vozy. V některých stanicích se tak děje.
04.02.2008 (17:36)  
Jezdí na této trase i něco jiného než 810.Třeba nějaké náklady?
04.02.2008 (10:12)  
K te rekonstrukci na dve stanicni koleje: Skoda jen, ze se tak dalsi stanice pripravuje na presun nakladu z koleji na silnice. Nepochybuji ovsem, ze se zde najde dost tech, kteri budou tvrdit, ze nakladni doprava tam nema smysl, protoze dnes se tam vse vozi automobily. No, bude to holt bez moznosti odstaveni nebo bez moznosti krizovani.
03.02.2008 (22:52)  
Jako kazda jina vyhybka, ne? :) A vis, ze na plyn muze byt treba i susicka pradla?
dopisovatel nebo člen ŽP mouka  mail  
03.02.2008 (21:17)  
Jak vypadá taková výhybka s ohřevem na plyn? Pokud jsem to špatně pochopil, tak máte mou omluvu.
registrovaný uživatel Mozek 
03.02.2008 (18:45)  
Hm. Že by nový (nekonečný:-) seriál? České, moravské a slezské stanice a zastávky od A do Z?

Nebylo by to špatné. Ale asi ne, to by se začínalo v Adamově.
03.02.2008 (18:18)  
flegis: oki, tak to jsem rad:) (za autora)
dopisovatel nebo člen ŽP J.F.  mail  
03.02.2008 (18:13)  
R 1463 ÚPA: To bylo jen malé upozornění pro autora...nebylo to myšleno jako ježiši ty tam máš chybu a dovolíš si to sem dát.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko