..: Kvůli stržené troleji nastala kalamita se zpožděními (až 350 minut)!!! :..

obrazekChoceň - Dne 19.9.2003 krátce po druhé hodině odpolední došlo na brandýsském zhlaví žst. Choceň ke stržení troleje v délce asi 200 metrů vlakem EC 172 Vindobona směřujícím do stanice Hamburg Altona. V čele vlaku byla krysa 350 008-9, která přišla o zadní sběrač (nad stanovištěm 2). Bohužel se to stalo v úseku, kde je jedna kolej (nevíme, zda jen na zhlaví, nebo až do Brandýsa). Doprava mezi těmito stanicemi byla zastavena přes dvě hodiny a před oběma stanicemi se hromadily vlaky.

Kdo to mohl tušit, že jedna spadlá trolej způsobí takovou kalamitu. Ale stalo se. Provoz mezi Chocní a Brandýsem nad Orlicí byl zastaven přes dvě hodiny a v tu dobu mělo tímto úsekem projet celkem 17 vlaků osobní dopravy a také určitě nějaké náklady. Vlaky se hromadily před oběma stanicemi a hromadí se stále. řekl bych, že v tomto úseku se jezdí jednokolejně a dieselová mašina či mašiny jezdí kyvadlově Brandýs - Choceň (možná až Zámrsk, protože sudá skupina žst. Choceň je vyloučená z důvodu stavby koridoru).

Michawel připravil souhrn zpoždění vlaků, kterých se dotkla stržená trolej.

Také, aby toho nebylo málo, jedna krysa strhla trolej (v čele EC 172) a jedna údajně lehla na EC 173. Vlaky EC Vindobona prostě ČD dneska pěkně zatopily.

Zpoždění se bude rovnat k normálu zřejmě dlouho do noci či do rána.

Vlaky se postupně dostávají na řadu tak, jak před ono místo přijely. Například před chvílí přejela Bečva, expres 505 Jan Perner a R 705 z Prahy.

Co se vlastně stalo...

Doprava mohla být obnovena, až když EC 172 bylo odtaženo až do Zámrsku, kam se tahaly všechny vlaky. Odtud EC 172 pokračovalo v čele s 350 008, která jela na přední pant až do Holešovic. Po prvním přetahu EC 172 začalo přetahování vlaků ze Zámrsku do Brandýsa (14 km). Bylo to celkem zdlouhavé a tak se vlaky hromadily stále a stále a nové a nové. Nakonec to dopadlo tak, že všechny vlaky , které měly Chocní projet od zhruba druhé hodiny odpolední až do pozdního večera nabraly obrovská zpoždění v řádu hodin. Rekordmanem byl páteční posilový rychlík R 1521, který nabral zpoždění 350 minut!!! To měli určitě cestující radost. Díky zpožděným vlakům vypsaných, níže i se zpožděním v různých časech, byly zpožděny i přípojné vlaky a od nich vlaky se kterými měly kžižovat a jejich přípojné vlaky, z čehož vznikla hotová kalamita. Například v Olomouci čekal přes tři hodiny přípojný vlak od Hutníka - Os 3515 (pravidelný odjezd 21:30, skutečný 0:35). Poslední přípoje čekali snad ve všech stanicích, což bylo alespoň jedno pozitivum. ˇusek byl definitivně otevřen někdy kolem desáté večer, kdy vlaky začaly celý úsek projíždět již průběžně. Zpožděné vlaky dojížděly až do rána. Například EC 77 Comenius dojel do Budapešti až kolem třetí ráno. Děkuji všem kolegům, kteří nám poskytli potřebné informace a také Kubíčkovi za jeho fotografie. Díky.

Fotogalerie


Pantograf se utrhnul společně s trolejí při vjezdu do stanice Choceň ...

Přepřahy v žst. Zámrsk

žst. Pardubice a detajl na již neexistující pantograf
Zaslal: Kubíček

Přehled zpoždění vlaků dne 19.9.2003

V hranatých závorkách je čas zjišťování a dále číslo vlaku a zpoždění.

směr Česká Třebová

  • [21:14] R 441 - 151 minut
  • [21:14] R 1541 - 216 minut
  • [21:15] EC 171 - 222 minut
  • [21:15] EX 143 - 209 minut
  • [21:16] R 1521 - 342 minut
  • [21:16] OS 5029 - 303 minut
  • [21:18] R 601 - 303 minut
  • [21:18] EC 173 - 250 minut
  • [21:18] EX 501 - 249 minut
  • [21:19] R 703 - 239 minut
  • [21:19] EC 77 - 224 minut
  • [21:20] R 623 - 174 minut
  • [21:20] EX 571 - 159 minut
  • [21:21] EX 505 - 152 minut
  • [21:21] R 705 - 149 minut
  • [21:21] Os 5033 - 141 minut
  • [21:22] EC 131/71 - 82 minut
  • [21:22] oprava EC 133/71 - 82 minut
  • [21:23] EX 507 - 107 minut
  • [21:23] R 1507 - 32 minut

směr Pardubice

  • [21:25] EC 172 - 156 minut
  • [21:26] EC 170 - 79 minut
  • [21:26] R 622 - 48 minut
  • [21:26] Os 3702 - 208 minut
  • [21:27] Ex 120 - Kosican - 193 minut
  • [21:27] EC 278 - 167 minut
  • [21:27] R 708 - 148 minut
  • [21:27] Os 5012 - 127 minut
  • [21:28] EC 106 - 126 minut
  • [21:29] Os 5028 - 28 minut
  • [21:36] IC 503 Manazer - 230 minut
  • [21:36] stav k 21:30
  • [21:43] EC 78 - Csardas - 118 minut

směr Česká Třebová

  • [23:02] R 441 - 151 minut
  • [23:02] R 1541 - 216 minut
  • [23:02] EC 171 - 222 minut
  • [23:02] EX 143 - 211 minut
  • [23:02] R 1521 - 353 minut
  • [23:02] OS 5029 - 300 minut
  • [23:02] R 601 - 307 minut
  • [23:02] EC 173 - 253 minut
  • [23:02] EX 501 - 247 minut
  • [23:02] IC 503 Manazer - 240 minut
  • [23:02] R 703 - 239 minut
  • [23:02] EC 77 - 246 minut
  • [23:02] R 623 - 250 minut
  • [23:02] EX 571 - 242 minut
  • [23:02] EX 505 - 209 minut
  • [23:02] R 705 - 201 minut
  • [23:02] Os 5033 - 150 minut
  • [23:02] EC 133/71 - 116 minut
  • [23:02] EX 507 - 156 minut
  • [23:02] R 1507 - 89 minut
  • [23:02] R 223 - 35 minut

směr Pardubice

  • [23:02] EC 172 - 156 minut
  • [23:02] EC 170 - 79 minut
  • [23:02] R 622 - 40 minut
  • [23:02] Os 3702 - 208 minut
  • [23:02] Ex 120 - Kosican - 199 minut
  • [23:03] EC 278 - 189 minut
  • [23:03] R 708 - 160 minut
  • [23:03] Os 5012 - 201 minut
  • [23:03] EC 106 - 131 minut
  • [23:03] Os 5028 - 113 minut
  • [23:03] EC 78 - Csardas - 125 minut

směr Česká Třebová

  • [23:56] R 441 - 151 minut
  • [23:56] R 1541 - 216 minut
  • [23:56] EC 171 - 222 minut
  • [23:56] EX 143 - 211 minut
  • [23:56] R 1521 - 351 minut
  • [23:56] Os 5029 - 300 minut
  • [23:56] R 601 - 307 minut
  • [23:56] EC 173 - 255 minut
  • [23:56] EX 501 - 267 minut
  • [23:56] IC 503 Manazer - 242 minut
  • [23:56] R 703 - 319 minut
  • [23:56] EC 77 - 260 minut (Odhad příjezdu do Budapesti v 3:00)
  • [23:56] R 623 - 250 minut
  • [23:56] EX 571 - 238 minut
  • [23:56] EX 505 - 239 minut
  • [23:56] R 705 - 229 minut
  • [23:56] Os 5033 - 195 minut
  • [23:56] EC 133/71 - 110 minut
  • [23:56] EX 507 - 193 minut
  • [23:56] R 1507 - 127 minut
  • [23:56] R 223 - 66 minut
  • [23:56] R 201 - 65 minut
  • [23:56] R 253 - 68 minut
  • [23:56] R 425 - 26 minut
  • [23:56] R 209 - 19 minut
  • [23:56] R 423 - 0 minut

směr Pardubice

  • [23:56] EC 172 - 156 minut
  • [23:56] EC 170 - 79 minut
  • [23:56] R 622 - 39 minut
  • [23:56] Os 3702 - 208 minut
  • [23:56] Ex 120 - Kosican - 199 minut
  • [23:57] EC 278 - 189 minut
  • [23:57] R 708 - 229 minut
  • [23:57] Os 5012 - 201 minut
  • [23:57] EC 106 - 128 minut
  • [23:57] Os 5028 - 198 minut
  • [23:57] EC 78 - Csardas - 125 minut
  • [23:57] EC 74 - Mendel - 61 minut

Noční pozorování zpoždění Martina Pavlíka

R 601[00:02] +317 Polanka[00:34] +315 Albrechtice u ČT
Ex 501[23:54] +268 Polanka[00:24] +274 Bohumín
R 703[23:50] +318 Štěpánov[00:26] +331 Brodek u Přerova
SC 503[23:59] +253 Studénka[00:34] +260 Bohumín
R 623[00:06] +248 Dluhonice[00:06] +248 Dluhonice
Ex 505[23:59] +238 Štěpánov[00:29] +243 Brodek u Přerova
R 705[00:08] +227 Štěpánov[00:31] +227 Brodek u Přerova
Ex 507[00:08] +192 Červenka[00:36] +189 Brodek u Přerova

michawel | 19.9.2003 (22:16)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Nehody a mimořádnosti

Weitere aus ČR Pardubický

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko