Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Fotografie z historie - Po několika dnech jsem se opět dostal ke svému počítači, který téměř dva týdny nefungoval a tak mohu napravit resty. Během tohoto období přišlo několik zajímavých příspěvků. Postupně je dnes uveřejním.
Petr Keller nám postupně zaslal několik snímků z historie. Některé jsou z roku 1969.
Před časem jsme uveřejnili fotografie z 80. let, které nám poslal Vítek Bukač. Pokud máte k dispozici nějaké pěkné snímky z historie železnice ČSD, rádi je uvítáme na emailu info@zelpage.cz. Za spolupráci Vám předem děkujeme...
556 rok 1987 před Libercem od HrádkuKořenov 404 parní "zubatá" r. 1980
Muzejní 411 v Kořenově - výstava k ukončení parního provozu na severu Čech
Muzejní 422 rok 1980 Tanvald
534 "krémák" z depa Liberec na pracovním vlaku při stavbě železničního mostu v Jeřmanicích přes budovanou silnice R/35. - Stavba provizorní objížďky pro zachování provozu při stavbě nového ocelového mostu ve stávající ose koleje
475 z depa HK na rychlíku Brno - Lbc na mostních provizoriích při stavbě žel. mostu přes silnici R/35 v Sedlejovicích. km 134.510 Pce - Lbc Rok 1971
Parní sněhová fréza z depa /Lbc/ Česká Lípa 1969 v Č. Kamenici po práci na trati od Kamenického Šenova
Sněhový pluh "Riga" Lbc
Smržovka 1969
435 s pevnými pluhy odjezd směr Jablonec za sněžení - 1. nástupiště Liberec
1958 Jizerka v Jizerských horách, asi jediná dočasná lesní železnice vybudovaná Lesním závodem Frýdlant v Č. za pomoci ČSD TD Liberec. Sloužila k dopravě rezonančního dřeva přes slatinnou oblast. Na tehdejší dobu vysoce ekologicky před pozdější devastaci traktory.
vlevo rok 1957 Frýdlant v. Č před zrušením i nákladní dopravy Frýdlant - lom Heřmanice a převozem loko do Jindřichova Hradce; vpravo je lokomotiva po rekonstrukci
Karel Chýla | 1.4.2004 (20:51)
Související zprávy
22.10.2009 (21:19)
Nic ve zlém ale měl bych pár výhrad ohledně popisků:
1) 556.0134 to v roce 1987 měla již patnáct let "za sebou"
2) I když druhý snímek "rakeťáku" ze Smržovky evidentně je,u prvního je zarážející přítomnost "Zamračené", která tam neměla přechodnost
3) Nevadí, že v roce 1957 byla na Heřmaničce naopak obnovena osobní doprava a TU 47.0 přišly do Frýdlantu až v roce 1958?
1) 556.0134 to v roce 1987 měla již patnáct let "za sebou"
2) I když druhý snímek "rakeťáku" ze Smržovky evidentně je,u prvního je zarážející přítomnost "Zamračené", která tam neměla přechodnost
3) Nevadí, že v roce 1957 byla na Heřmaničce naopak obnovena osobní doprava a TU 47.0 přišly do Frýdlantu až v roce 1958?
20.09.2007 (17:02)
a ten tryskovej motor z migu...
20.09.2007 (16:59)
pekna je ta zubatka ve "wurzelsdorfu"(korenove),tu musim pochvalit...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko