..: 3.koridor: Stavba Třebovice - Rudoltice finišuje :..

Třebovice - Rudoltice - Na 3.železničním koridoru finišuje další významná stavební akce. Jedná se o úsek Třebovice v Čechách (polovina stanice) - Rudoltice v Čechách (krajní výhybka č. 20 od Třebovic), což je úsek dlouhý cca 7,6 kilometrů, kde budou práce ukončeny 18.10.2005 ráno. Tento úsek byl dříve řešen velmi zajímavě, protože každá kolej vedla úplně zvlášť. 2. traťová kolej vedla skrz Třebovický tunel (vznikal v letech 1842-1845), který je dnes zasypán a slouží k odvodňování nové trati. 1. traťová kolej vedla ve vyšší niveletě a 2.TK dvakrát překonávala.

Stav tratě 25.3.2005 (probíhá výluka 1.TK - překládání trati v km 8,5 - 9,5)

Třebovice v Čechách


Třebovice rudoltické zhlaví


pohled z mostu u Třebovic na 1.TK ...


... do tunelu ...


... na 2.TK


budoucí trať směr Třebovice...


... milánské stěny směr Rudoltice


přeložka 1.TK o pár metrů vedle


stará 1.TK uhýbá doprava, nové koleje mají hotovy základy


pohled z 1.TK na 2.TK a chystanou přeložku obou kolejí


staré koleje se sbíhají a úplně vpravo se chystá přeložka obou kolejí


starý vjezd do Rudoltic + setkání staré koleje a nových kolejí


Stav tratě k 9.10.2005 - stavba se blíží do finiše, foto David Trčka

poblíž vjezdu do Třebovic v Čechách


na přeložce u Třebovic v Čechách


vlak OKD-D míjí stroj na úpravu štěrkového lože


vpravo již neexistující 1.TK, vlevo nové koleje


Pohled na pevnou jízdní dráhu Rheda 2000


stroj - Rheda 2000


Detaily ...


Tudy vedla 1.TK, nyní je zde jen pěšinka...


Karel Chýla Poslat mail autorovi | 16.10.2005 (23:31)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty Reportáže

Další z regionu ČR Pardubický


TCM
18.10.2005 (21:22)  
Zirecek: A co by mela delat?
zirecek
18.10.2005 (19:51)  
Taky su zvědavý, co udělá pevná jízdní dráha... .
17.10.2005 (16:00)  
Prohlédl jsem si hodnotnou forodokumentaci a měl bych drobnou připomínku k používání pojmu "starý". Příhodnější než "starý" (stará, staré) je slovo "původní". Přídavné jméno starý se hodí spíše k označení věku – třebas "stará lokomotiva". Například "původní" traťová kolej byla úplně snesena … a traťová kolej vedena v nové trase …
17.10.2005 (15:48)  
ad HRABOVKA :
hlavně fotit a fotit a fotit
třeba EJ 680 jedoucí z Hrabovky na HLN, v Hrabovce je cca 16.30
Každému traťovému fotiči doporučuji koupit si reflexní vestičku, ta oranžová se mi líbí více a je jí myslím i lépe vidět a každý fíra vás vidí a zahouká; i pro něj nejste nějaký sebevrah …
editor nebo admin ŽP Karel Chýla  mail  
17.10.2005 (14:41)  
Děkujeme...
V březnu jsem neměl co dělat, tak jsme s kámošem jeli do Třebovic a šli jsme pěšky po vyloučené 1.TK až do Rudoltic... Byla to pěkná procházka a možná ji zopakujeme, ale musíme vymyslet, jak jít, aby nás nic nezajelo...

Plánuju si taky projít trať Praha hl.n. - Praha Masarykovo nádraží-Hrabovka, než ji k 10.12.2005 zrušej...
editor nebo admin ŽP Karel Chýla  mail  
17.10.2005 (14:38)  
Zřejmě myslíte výhybka s dřevěnými pražci... ta byla pouze dočasná - dočasné napojení Chornické trati k modernizované staniční skupině. Do zítra bude pryč (zítra odpoledne se již bude jezdit po obou TK, ale traťové ZZ bude zprovozněno do konce týdne...) a od Chornic se bude jezdit před staniční budovu Třebovice v Č.
editor nebo admin ŽP Mustafa
17.10.2005 (14:13)  
Krasne zdokumentovany...
editor nebo admin ŽP Lenny
17.10.2005 (13:28)  
Zajímalo by mě jestli ta dřevěna výhybka v Třebovicích na 1. traťové koleji, co je na rudolitickém zhlaví. Umožňuje propojení na lokalku do Moravské Třebové. Bude na pořad nebo jí vymění. Nejsem železničář, tak doufám, že jsem to vysvětlil dobře.
17.10.2005 (8:33)  
Velice děkuji za fotoreportáž. Tento úsek je elegantně vyřešen a zasluhuje minimálně ocenění "Stavba Roku" Po prvních a ne úplně dokonalých zkušenostech mezi Krasíkovem a Lupěném i tento úsek ukazuje, jak se má dělat modernizace. Když už investujeme obrovské fixní náklady do trasy, je nanejvýše žádoucí přemístit trochu hlíny a vyztužit pár kubíků betonu, abychom jezdili 1,5x rychleji...
registrovaný uživatel Tom
17.10.2005 (0:22)  
JJ pres tu stavbu jsem v lete a na ajre casteji jezdil(ovsem autem). Docela zmatecne tam bylo reseno znaceni objizdnych tras, ale samotna stavba vypadala dobre, moderne a monumentalne:)

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2018 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko