..: Články - Rusko :..

Průvodci lůžkových vozů RŽD, foto: Matouš Danielka Praha/Moskva — Někdejší rychlík Vltava se po roce opět vrátil na koleje, tentokrát ale již jako spoj kategorie EuroNight. Vlak spojující Prahu s Moskvou, jehož tradice sahá až do období vlaků Družby, vyrazil poprvé v novém jízdním řádu ze stanice Moskva Belorusskaja v úterý 17. prosince v 8.43 místního času a do Prahy dorazil následující den v 9.47. První pár vlaků byl sestaven z pěti lůžkových vozů WLABmee a jednoho přímého vozu řady WLABm ze stanice St. Peterburg. Na vlaku jsou dále vedeny přímé vozy do Vídně, jedoucí mezi Bohumínem a Břeclaví na IC Moravia, zatímco jeden vůz je tradičně vyhrazen pro cestující do Karlových Varů a svou jízdu končí až v Chebu. Spoje se nově vyhýbají Varšavě, čímž se cestovní doba zkrátila zhruba o šest hodin. Cestující tak ve vlaku stráví místo dvou nocí jen jednu.

   
ŽelPage - elektronický magazín o drahách
ISSN 1801-5425
historie ŽelPage
Veřejné použití obsahu bez výslovného souhlasu autora není dovoleno.
zc.egaplez@ofni
© 2001-2018 Spolek ŽelPage
:. Přihlášeníopen/close
 
 
  
 
Zapomenuté heslo   
Zaregistrovat   
:. Nabídka eShopuopen/close
:. Poloha vlaků CZopen/close
Poloha vlaků CZ
 
:. Vyhledáváníopen/close

 
   
 
 
   
 
» Přidat odkaz
:. Info pro fotografyopen/close
Informace o podmínkách
na focení v ČR

Slunce
vychází v 05:12
zapadá v 21:03

meteo meteo
:. Novinky na VLAKY.NET
Poslední příspěvek Ne zcela všední dopoledne na hradecké stanici i ulici
12.7.2018 byl sice úplně normální všední den, ale nikoliv pro každého. Zvláště ne pro dvojici reportérů VLAKY.NET, jež si předsevzala zachytit cosi z provozu na královéhradeckém hlavním nádraží, postiženém ...

Poslední příspěvek Prázdninový motoráčik odvezie turistov aj pútnikov
Občianske združenie Veterány.EU a obec Lednické Rovne pozývajú širokú verejnosť na jazdy historickým motorovým vlakom z Trenčianskej Teplej na Lednické Rovne, ktoré sa uskutočnia v sobotu 28. júla 2018 ...

Poslední příspěvek Naše téma: Stav našich koridorů
SŽDC má v blízké době investovat 23 miliard korun do opravy osmi úseků koridorů, které už v 90. letech jednou opravené byly. Jedinou výjimkou je doposud nemodernizovaný úsek Brandýs nad Orlicí – Ústí nad ...