..: Aktualitások és cikkek - Itálie :..

Italiano: Ferrovia Circumetnea, Newag DMU1 in arrivo a Misterbianco il 1 giugno 2016, foto: Anthostav Catania — První jednotka Vulcano pro rozchod 950 mm, dodávaná polskou společností NEWAG, vyjela do provozu ze sicilské stanice Catania Borgo v květnu 2016. Předtím ji čekalo 3 000 kilometrů v testovacích jízdách, které úspěšně zvládla. NEWAG dodal dvoučlánkové dieselové jednotky s kapacitou 106 míst, plně klimatizované, bez problémů přístupné pro hendikepované za pomoci pohyblivých ramp. Maximální cestovní rychlost je 100 km/h. Za čtyři jednotky společnost Ferrovia Circumetnea (FCE) zaplatila 14,8 milionů eur. Zpočátku byly nové jednotky nasazeny ve špičkách v okolí Etny na trase Catania – Riposto. Pan Łukasz Mikołajczyk, tiskový mluvčí NEWAG, potvrdil, že FCE na základě opce objednala další čtyři jednotky za 14 892 840 eur. Ferrovia Circumetnea zatím potvrdila odebrání jedné jednotky, na zbývající tři je nutno nejprve dořešit jejich financování.

Pendolino společnosti NTV, foto: Alstom Milán — Rada Nuovo Transporto Viaggiatori (NTV) schválila objednávku dalších pěti vlaků EVO Pendolino od společnosti Alstom. Využila tak možné opce z objednávek z let 2015 a 2016, kdy bylo objednáno 12 souprav a údržba na 20 let, kterou zajišťuje pobočka Nola v Neapoli. Všechny vlaky budou vyrobeny v italských závodech společnosti Alstom. Tím se celkový počet Pendolin ve flotile NTV, které jezdí pod komerčním označením italo, rozroste na 17. NTV pak bude disponovat 42 vozidly, kromě Pendolin ještě soupravami Agv 575. V roce 2018 tak společnost NTV bude moci rozšířit své služby včetně linek Turín – Milán – Benátky a Řím – Verona – Benátky.

Bari — Aktualizace 15. 7. v 9.45 — Dne 12. července v 11.30 h místního času se na jednokolejné trati mezi italskými pobřežními městy Bari a Barletta v úseku mezi stanicemi Corato a Andria, asi 7 km od stanice Andria, čelně střetly dvě čtyřvozové elektrické jednotky. Jak je vidět ze snímku italských hasičů, první dva vozy každé z jednotek jsou totálně zničené a zbytky rozházené po okolí. Trať se v daném úseku mírně „klikatí“ mezi sady, takže strojvedoucí mohli zaregistrovat protijedoucí vlak až na poslední chvíli. Maximální povolená rychlost je 100 km/h. Následky srážky jsou tragické. Podľa najnovších správ bol upravený počet obetí nehody, potvrdených bolo 23 mŕtvych a 52 zranených. Medzi potvrdenými obeťami sú napokon aj obaja rušňovodiči.

   
ŽelPage - az elektronikus vasutas magazin
ISSN 1801-5425
historie ŽelPage
A tartalom nyilvános használata kizárólag a szerző beleegyezésével lehetséges.
zc.egaplez@ofni
© 2001-2024 Spolek ŽelPage
:. Bejelentkezésopen/close
 
 
  
 
Elfelejtett jelszó   
Regisztráció   
:. Vonatkésés Csehországopen/close
Vonatkésés Csehország
 
:. Keresésopen/close

 
   
 
 
   
 
:. Info fotósok számáraopen/close
Fotózási feltételek
Csehországban

Nap
kel: 06:02
nyugszik: 20:01